Гарячі лінії, на яких мають почути киян не працюють

Виходить, ваші скарги цікаві тільки нам.
telefon-man-kostium-ochki

До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка Віра, вона скаржиться на халатність комунальників до своєї роботи. 

ОСЬ ЇЇ СКАРГА:

“В нашому будинку по проспекту Георгія Гонгадзе, 20-Б, м.Київ (масив Виноградар) до цього часу відсутнє опалення. Температура повітря в квартирах опустилася до +12 – 14 градусів. Звернення до контакт центру 15-51; 15-57; диспетчерської служби Подільського району м. Києва ніяких результатів не дає, на всі звернення одна відповідь :”На даний час, за вашою адресою Гонгадзе (Радянської України) проспект, 20Б Відсутнє центральне опалення у зв’язку з аварією на трубопроводі. Роботи проводить організація Київенерго, ПАТ. Довідки за телефоном 202-15-88.”

За таким телефоном дотелефонуватися неможливо, або грає музика, або постійно зайнято. З протилежної сторони нашого будинку, 22.10.2017р. (неділя) вирили яму, огородили її і до цього часу непроводяться ніякі роботи, а всі вище вказані служби говорять, що роботи проводить ПАТ “Київенерго”, вони нам співчувають, але допомогти нічим неможуть і перенаправляють до Київенерго. Мене цікавить, для чого створювати скільки служб, які не взмозі нічим допомогти мешканцям міста, тільки сидіти і відповідати на телефонні дзвінки?”, – запиатала вона.

 

 

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах