“Фокстрот” вимагає відшкодування за смартфон, пошкоджений у торговому залі

До “Електронної книги скарг України” написала Надія, котра переконує, що магазин вимагав відшкодування нею коштів за смартфон, пошкоджений не з вини жінки. За її словами, адміністрація поводила себе некоректно...
Фото: uamodna.com
Фото: uamodna.com

До “Електронної книги скарг України” написала Надія, котра переконує, що магазин вимагав відшкодування нею коштів за смартфон, пошкоджений не з вини жінки. За її словами, адміністрація поводила себе некоректно та навіть неправомірно.

Ось її лист:

Контакти для журналістів: 

“При передачі консультантом магазину “Фокстрот” (м. Суми, вул. Харківська, 9) смартфона, який знаходився на зарядному шнурі, ввімкненому у розетку біля підлоги, сталося ненавмисне пошкодження скла в наслідок падіння на підлогу. Консультант повідомив адміністрацію та охорону про інцидент. Адміністратор запропонувала мені сплатити кошти за смартфон вартістю більше 6000 грн. Я відмовилася від даної пропозиції, тому що немає моєї провини, пояснивши наші дії із консультантом при передачі. Працівники магазину разом із консультантом залишили мене в залі, пояснивши, що підуть дивитися відео.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Звичайне лікування зуба обернулось ускладненнями

Втомившись їх чекати та проконсультувавшись із адвокатом по телефону, я направилась на вихід із супермаркету. Охоронець замкнув двері переді мною на ключ. З’явилися працівники, повідомили, що на відео не видно моменту падіння через покупців, що стояли поряд і продовжили вимагати відшкодування збитків у некоректній формі. Я викликала наряд міліції, бо адміністратор не складала акт про пошкодження товару і не випустила із магазину. Дочекавшись правоохоронців, я пояснила ситуацію і вирішила написати заяву на неправомірні дії адміністрації, що призвели до погіршення стану здоров’я, та запропонувала директору звертатися до суду із позовною заявою.

Наряд поліції викликав дільничного інспектора, а я – швидку допомогу, яка зафіксувала гіпертонічний кризис. Після наданої допомоги “швидкою” і відмови від госпіталізації, продовжила давати пояснення дільничному і, нарешті, склала заяву на дії адміністрації. Хочу зазначити, що на мене здійснювався тиск під час надання допомоги лікарями і після як збоку дільничного, так і з боку директора, особливо жінки, одягнутої у верхній одяг, назвавшись юристом-консультом, без бейджика і не назвавши своє прізвище та ім’я. Затримання і з’ясування обставин відбувалося протягом 2 годин. Дії консультанта були коректними.

Провина в тому, що смартфон подано на шнурі, який виявився коротким для передачі на відстань і ми одночасно не втримали його з двох боків. Хто ж повинен відшкодовувати збитки і які мої подальші дії, бо я ічерез стан здоров’я, навіть, не поцікавилася у дільничного про подальший процес із моєю заявою?”

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах