«Екстра-сервіс» відмовляється ремонтувати телефон

До «Електронної книги скарг України» написала наша читачка Оксана, вона переконує, що «Екстра-сервіс» відмовляється ремонтувати її телефон, хоча за договором зобов’язаний це зробити. ОСЬ ЇЇ ЛИСТ: Контакти для журналістів:  “Придбали в магазині...
Фото: dancefourlifes.blog.cz
Фото: dancefourlifes.blog.cz

До «Електронної книги скарг України» написала наша читачка Оксана, вона переконує, що «Екстра-сервіс» відмовляється ремонтувати її телефон, хоча за договором зобов’язаний це зробити.

ОСЬ ЇЇ ЛИСТ:

Контакти для журналістів: 

“Придбали в магазині «Фокстрот» за адресою м. Київ, вул. Чорнобильська, 16/80 телефон. Разом із телефоном і «Екстра-сервіс» (Захист від негарантійних випадків).

Наразі стався цей негарантійний випадок, який чітко прописаний в договорі «Екстра-сервісу», цитата: «випадки падіння техніки з висоти». Але після звернення до магазину, потім до сервісу цього магазину мені дають на руки АКТ про рентабельність ремонту цього телефону (тобто їм невигідно ремонтувати цей аппарат).

Прошу допомоги у вирішенні моєї проблеми, адже я сплатила кошти за послугу, яку так і не отримала. Хочу все ж таки, щоб мені відремонтували телефон, бо так вказано в умовах придбаного мною «Екстра-сервісу». Будь ласка, допоможіть”.

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах