Дніпропетровське комунальне підприємство порушує права споживача

До “Електронної книги скарг України” написав наш читач Іван, який стверджує, що комунальне підприємство відмовилось повірити лічильник горячої води та почало нараховувати за споживання по нормативу.  “КП “Коменергосервіс” за...

До “Електронної книги скарг України” написав наш читач Іван, який стверджує, що комунальне підприємство відмовилось повірити лічильник горячої води та почало нараховувати за споживання по нормативу. 

“КП “Коменергосервіс” за нашу відмову: за свій кошт повірити лічильник гарячої води із жовтня 2014 року нараховує за споживання  по нормативу, заочно списавши лічильник. На листи прості із повідомлення не відповідали, як абонентський відділ так і офісний відділ і тільки після мого приходу до них дали відповідь, де неуказано на який це лист Нарахування до 01.05.2016р.”

Контакт для журналістів:

Електронна книга скарг України

lorem

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
- 40% НА ПОДАЧУ СКАРГ. НЕ ПРОґАВ
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК