fbpx

Дніпропетровське комунальне підприємство порушує права споживача

До “Електронної книги скарг України” написав наш читач Іван, який стверджує, що комунальне підприємство відмовилось повірити лічильник горячої води та почало нараховувати за споживання по нормативу.  “КП “Коменергосервіс” за...

До “Електронної книги скарг України” написав наш читач Іван, який стверджує, що комунальне підприємство відмовилось повірити лічильник горячої води та почало нараховувати за споживання по нормативу. 

“КП “Коменергосервіс” за нашу відмову: за свій кошт повірити лічильник гарячої води із жовтня 2014 року нараховує за споживання  по нормативу, заочно списавши лічильник. На листи прості із повідомлення не відповідали, як абонентський відділ так і офісний відділ і тільки після мого приходу до них дали відповідь, де неуказано на який це лист Нарахування до 01.05.2016р.”

Контакт для журналістів:

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!
НЕ ПРОҐАВ  -45%  НА ПОДАЧУ СКАРГ
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК