Електронна книга скарг України

lorem

Дитячий магазин «Чиполіно» не повертає гроші за товар

До «Електронної книги скарг України» написала наша читачка, яка перконує, що дитячий магазин кардинально порушує права споживача. ОСЬ ЇЇ ЛИСТ: Контакт для журналістів: vip906090@meta.ua “Сьогодні (10.03.2015) я прийшла в магазин...

До «Електронної книги скарг України» написала наша читачка, яка перконує, що дитячий магазин кардинально порушує права споживача.

ОСЬ ЇЇ ЛИСТ:

Контакт для журналістів: vip906090@meta.ua

“Сьогодні (10.03.2015) я прийшла в магазин дитячого одягу “Чиполіно”, повернути дитячі сапожки, які були куплені напередодні 9.03.2015, тому що не підходив розмір і можливо купити інші.

Після того як поміряли на дитину інші моделі, які були дорожчі, я вирішила, що купувати в цьому магазині не буду і попросила віддати гроші.

На що мені продавець сказала, що вони гроші не віддають, а обмінюють товар на інший товар!

Я зауважила що це незаконно і попросила ще раз повернути гроші. На що потім продавчиня почала казати, що ще не наторгувала щоб віддати мені  70грн. Бувши в магазині з 1-річним сином я не в змозі була далі “випрошувати” свої ж гроші і мені довелося купити кросовочки, які ми міряли за 160грн.

Для мами яка не працює і сім’я живе на одну зарплату це великі кошти.

Прошу посприяти відповідні органи щоб господині цього магазину і її підлеглим нагадали законодавство України “Про захист прав споживачів” і елементарне відношення до покупців як до людей!!! Дякую!!”

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!