До «Електронної книги скарг України» написала наша читачка, яка перконує, що дитячий магазин кардинально порушує права споживача.
ОСЬ ЇЇ ЛИСТ:
Контакт для журналістів: vip906090@meta.ua
“Сьогодні (10.03.2015) я прийшла в магазин дитячого одягу “Чиполіно”, повернути дитячі сапожки, які були куплені напередодні 9.03.2015, тому що не підходив розмір і можливо купити інші.
Після того як поміряли на дитину інші моделі, які були дорожчі, я вирішила, що купувати в цьому магазині не буду і попросила віддати гроші.
На що мені продавець сказала, що вони гроші не віддають, а обмінюють товар на інший товар!
Я зауважила що це незаконно і попросила ще раз повернути гроші. На що потім продавчиня почала казати, що ще не наторгувала щоб віддати мені 70грн. Бувши в магазині з 1-річним сином я не в змозі була далі “випрошувати” свої ж гроші і мені довелося купити кросовочки, які ми міряли за 160грн.
Для мами яка не працює і сім’я живе на одну зарплату це великі кошти.
Прошу посприяти відповідні органи щоб господині цього магазину і її підлеглим нагадали законодавство України “Про захист прав споживачів” і елементарне відношення до покупців як до людей!!! Дякую!!”