fbpx

Дитячий магазин «Чиполіно» не повертає гроші за товар

До «Електронної книги скарг України» написала наша читачка, яка перконує, що дитячий магазин кардинально порушує права споживача. ОСЬ ЇЇ ЛИСТ: Контакт для журналістів: vip906090@meta.ua “Сьогодні (10.03.2015) я прийшла в магазин...

До «Електронної книги скарг України» написала наша читачка, яка перконує, що дитячий магазин кардинально порушує права споживача.

ОСЬ ЇЇ ЛИСТ:

Контакт для журналістів: vip906090@meta.ua

“Сьогодні (10.03.2015) я прийшла в магазин дитячого одягу “Чиполіно”, повернути дитячі сапожки, які були куплені напередодні 9.03.2015, тому що не підходив розмір і можливо купити інші.

Після того як поміряли на дитину інші моделі, які були дорожчі, я вирішила, що купувати в цьому магазині не буду і попросила віддати гроші.

На що мені продавець сказала, що вони гроші не віддають, а обмінюють товар на інший товар!

Я зауважила що це незаконно і попросила ще раз повернути гроші. На що потім продавчиня почала казати, що ще не наторгувала щоб віддати мені  70грн. Бувши в магазині з 1-річним сином я не в змозі була далі “випрошувати” свої ж гроші і мені довелося купити кросовочки, які ми міряли за 160грн.

Для мами яка не працює і сім’я живе на одну зарплату це великі кошти.

Прошу посприяти відповідні органи щоб господині цього магазину і її підлеглим нагадали законодавство України “Про захист прав споживачів” і елементарне відношення до покупців як до людей!!! Дякую!!”

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!
НЕ ПРОҐАВ  -45%  НА ПОДАЧУ СКАРГ
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК