Держспоживслужба Києва: “У нас бюрократія, треба чекати”. Або як довести свою правоту споживачу

Якщо так відбувається в столиці, місто на яке рівняються інші, то що вже казати про маленькі міста в Україні?

До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка Інна, яка скаржиться на магазин 2XU та на контролюючі органи. Адже ні одні, ні інші не хочуть займатися проблемами спожвача. Одні їх створюють інші буксують вирішення. 

ОСЬ ЇЇ СКАРГА:

“Прошу захисту своїх прав, як споживача у такій справі.

10 січня 2018 року в ТЦ “PLAZMA”, в магазині “2XU”, що знаходиться за адресою м. Київ, просп.Степана Бандери 20Б, тел: (050) 980-15-19, (097) 867-38-49, я придбала спортивний одяг для своєї сім’ї. Проблема стала з жіночими компресійними тайтсами WA4412b (розмір M) , а саме на третій раз одягання з’явилися дві дірки на задній стороні.

Впевнена в тому, що ніяк не могла спричинити механічним ушкодженням адже поверх тайтсів одягались безшовні шорти цього ж бренду (загальнй чек на всі товари зберігся) і я займалась лише бігом та TRX в спорт залі. Того ж дня я поїхала в магазин “2XU”, щоб уточнити чи були випадки браку, тому що схоже на дві затяжки які розійшлись на мені.

Адміністратор вислухала мене і завірила, що справді є можливість браку і що владнають це питання з керівництвом. На чеку, вона зафіксувала уточнення: “08.02.2018 Поступил товар WA4412b (M) по вопросу брака либо механического повреждения. Подпись”.

Звичайно ніхто мені з магазину “2XU” не передзвонював. Коли телефонувала до них то відповідали, що керівництво у відпустці або що адміністратор відсутня, а інші продавці зовсім не володіють ситуацією. Пройшов деякий час і я таки порозмовляла з адміністратором по телефону, і розмова була уже зовсім інакшою, мені повідомили, що тепер я маю за свої кошти доказати експертизою брак. А на прохання підказати принаймі, в яку експертизу мені звертатися — сказали, що нічим більш допомогти не можуть, це лише мої проблеми.

Я запросила у них письмово написати заяву з обгрунтуванням, чому товар не прийнятий в гарантійний термін або чому вони не вбачають брак, пообіцяли, що напишуть. І знову ця історія затягнулась. Якогось дня я уже не змогла додзвонитись, номер не відповідав взагалі. Коли я приїхала до магазину, продавець заяву написати відмовилась, оскільки адміністратор заборонила їй писати будь-що, і вона показала вимкнений телефон та сказала, що це був наказ адміністратора, щоб не було змоги дозвонись. Мені залишилось лише написати заяву на ім’я директора цього магазину і забрати свої браковані тайтси. Дуже неприємно, що я втратила стільки часу на ці вияснення, і що не раз купуємо речі саме цього бренду і в цьому магазині і ось таке хамське відношення до своїх клієнтів є недопустимим. Є гарантійний срок і якщо виникає проблема з товаром то адміністрація магазину зобов’язані розібратися, а не ось так, по хамськи, себе поводити.

На мою заяву керівництво ніяк не відреагувало. Я подала скаргу в ГУ Держспоживслужби м.Києва та уже місяць чекаю на відповіть, і як мені повідомили у них там бюрократія, тому я маю просто чекати а скільки часу, нікому не відомо…

Чому на сьогоднішній день споживач немає захисту? Чому коли купуєш дорогі речі в яких є гарантійний термін але ти все рівно не захищений від того що річ з браком і що ти можеш або повернути або обміняти товар? Можливо Ви допоможете? З повагою, Інна Петрик”, – написала вона.

Електронна книга скарг України

lorem

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
- 75% НА ПОДАЧУ СКАРГ. НЕ ПРОґАВ
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК