fbpx

Це Київ дєтка. Тиждень вода текла з аварійної труби, а ЖЕК ніяк не реагував

Млявість, халатність та буйдужість - три кити комунальний служб на цю осінь.

До “Електронної книги скарг України” написав наш читач Михайло, який скаржиться на відсутність будь-якого реагування з боку чиновників на аварійну ситуацію, що виникла під його будинком. 

ОСЬ ЙОГО СКАРГА:

“Доброго дня. Проживаю за адресою Київ, вул. Невська 3/5, 1 корп, 3 кв. ЖЕД (за адресою Естонська, 5), який обслуговує мій будинок, не реагує на аварійну ситуацію, яка склалася внаслідок прориву труб холодного водопостачання в нашому будинку 24.09.2018.

Прибувши на місце аварії на третій день після виникнення аварії, працівники (слюсар, сантехнік) звернулися в квартиру під № 2 (мої сусіди) та попередили власників, що потрібно демонтувати підлогу та залатати аварійну трубу (хоча з слів працівників, вони не знали де точно прорив і демонтаж може бути проведений в різних місцях квартири). На що власники відреагували відмовою. Праівники попередили власників 2-ої квартири, що наступного разу вони відключать воду усім мешканцям.

Через тиждень (за цей час вода так і продовжувала витікати з аварійної труби) працівники ЖЕДу 10.10.2018 прибули вкторе до Невської 3/5 та урізали труби холодного водопостачання в самому під’їзді (відповідно відсікли від водопостачання стояк з 1 по 5 поверх), поставили заглушки , попередили, що води не буде через те, що сусіди з 2 квартири не дають їм доступу до квартири.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “ОХОРОНА В СТОЛИЧНОМУ СІЛЬПО ПІДЛАШТУВАЛА РАМКИ НА ВХОДІ ДЛЯ ОБМАЦУВАННЯ КЛІЄНТІВ

При цьому залишивши 10 квартир без води, ті ж працівники порадили вирішувати проблему з відсутністю води з сусідами з 2 квартири. На питання, а хто видає такі розпорядження, працівники відповіли, що це ініціатива Головного інженера. Прошу негайно вплинути на ЖЄД Шевченківського району за адресою Естонська, 5 з метою вирішення ситуації, в якій 10 квартир з 1 по 5 поверх залишилися без води.

Відповідно ініціювати рішення про притягнення до відповідальності осіб, які видали розпорядження про незаконне відключення води мешканцям, шляхом відрізання труб води холодного постачання задля створення штучної ситуації конфлікту між сусідами.

Слід звернути увагу, що вирішення проблеми шляхом обмеження доступу до води усіх мешканців, а не винуватців ситуації, є грубим порушенням прав та свобод осіб, які розрахувують та мають право на надання належних їм комунальних послуг, зокрема на наявність у квартирі води”, – написав він.

Електронна книга скарг України

lorem

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!
- 15% НА ПОДАЧУ СКАРГ. НЕ ПРОҐАВ 
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК