fbpx

У столичному відділені Укрпошти працівники не можуть вірно надіслати квитанцію

Що поробиш, важка робота...

До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка Зоряна, яка скаржиться на роботу Укрпошти. 

ОСЬ ЇЇ СКАРГА:

“Відділення Укрпошти 04209 – це просто знущання в живому вигляді. Важко зрозуміти чим зайняті працівники і чому кожного місяця мені приходять квитанції про отримання кореспонденції заднім числом, а по факту вже відправденні відправнику.

Свіжа історія, сьогодні 13.04.18 отримала квитанцію датою 10.04.18 про те, що маю забрати рекомендованого листа.

На гарячій лінії лист за вказаним номером вже повернуто, тому що була “невдала спроба вручення”.

Це просто жах. Я заглядаю в скриньку 4-5 разів на день. Знаходжусь у декретній відпустці, постійно вдома. Однак у праціників відділення постійно “невдала спроба вручення”.

Листи повертаються адресату і мені вдруге потрібно платити за те, щоб знову відправили, але вже Новою поштою. В чому тоді сенс роботи Укрпошти? Доцільність такого підприємства взагалі? Як можна врегулювати це питання”, – написала вона.

 

 

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!
НЕ ПРОҐАВ  -45%  НА ПОДАЧУ СКАРГ
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК