Будинок вже 5-й раз відключають від водопостачання

До «Електронної книги скарг України» написала наші читачі Сергій та Наталя Воловик, вони переконують, що водопостачання в їхньому будинку все ніяк не налагодять. ОСЬ ЇХНІЙ ЛИСТ: Контакти для журналістів: “Звертаємось  до Вас...
voda-lichylnyk-gkg
Фото взяте з сайту www.zz.te.ua

До «Електронної книги скарг України» написала наші читачі Сергій та Наталя Воловик, вони переконують, що водопостачання в їхньому будинку все ніяк не налагодять.

ОСЬ ЇХНІЙ ЛИСТ:

Контакти для журналістів:

“Звертаємось  до Вас із проханням посприяти у вирішенні проблеми гарячого водопостачання за адресою: м. Київ, вул. Пугачова 11/15.

Упродовж останніх п’яти місяців мешканці будинку не мають можливості повноцінно користуватися послугою, оскільки відбуваються постійні відключення гарячої води:

  • 05 червня – 03 липня 2015р.
  • 03 серпня – 29 серпня 2015р.
  • 02 жовтня 2015р. по теперішній час.

Кожного разу при відключенні будинку від гарячого водопостачання ми чуємо, що причина в прориві траси (після відключення починається найцікавіше: чотири організації ЖЕК «Лук’янівка», Київенерго, Обласна лікарня та ТОВ «Київоблтепло» (є власником котельні, що розташована на території Обласної лікарні) змагаються в естафеті «Хто буде ліквідувати аварійну ситуацію». Як видно вище, «змагання» тривають місяці. Ми зі свого боку неодноразово зверталася до працівників  ЖЕКу, КМДА (тел.. 1551), РДА у Шевченківському районі (електронне звернення), керівництва ТОВ «Укртепло» та на урядову гарячу лінію (0-800-507-309) з проханням навести порядок.

На сьогодні, з 02.10.2015р., гаряче водопостачання в будинку в черговий раз відсутнє по причині прориву траси. Ми це відчуваємо, тому що гарячою водою в черговий раз залиті підвальні приміщення (висота 1,5 м) трьох гаражів автокооперативу «Старт» та водостоки біля нашого будинку; втрата води на котельні, за інформацією співробітника, лише за добу склала 100 куб. метрів.

Найгірше в цій ситуації те, що вода підмиває шари грунту біля будинку, який стоїть над Реп’яховим яром, що може призвести до аварійної ситуаці. Приклад: у 80-х роках з результаті зсуву двоповерхова будівля їдальні обласної лікарні була зруйнована (впала в Реп’яхів яр).

Дотепер ніхто навіть не намагався знайти місце прориву, все вирішують, хто «крайній». На наші особисті звернення (з листами також) до головного інженера керуючої дирекції з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва Марченко Ігоря Володимировича, начальника центру обслуговування клієнтів Київенерго Чепуштанова Є. В., керівництва обласної лікарні (в особі головного інженера Садоричева С.А.), керівництва концерну  “Укртепло” (в особі заступника директора та начальника котельні Швидкого О. М.) жодної реакціїї, нас «відфутболюють» – це ж наші особисті проблеми. Ми вже навіть не впевнені в настанні опалювального сезону в нашому будинку (зі слів начальника котельні, Київенерго не підготувало теплотрасу).

Сподіваємося на вашу допомогу,
з повагою, мешканці будинку, вул. Пугачова 11/15″

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах