Бракований товар від інтернет-крамниці 27.UA

Інтернет-шахраї чи інтернет-злодії? Чи як їх ще можна обізвати, не чесно ж так поступати із покупцями? Де наші служби?

До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка Наталія, яка скаржиться на інтернет-магазин, який, на її думку, спеціально надіслав їй бракований товар, а потім, не зважаючи на Закон “Про права споживача” вирішив не виконувати свої зобов’язання. 

“Я зробила покупку в інтернет-магазині 27.ua на суму 4 155.54грн. Попередньо оплатила і за товар і за доставку. Але мені прислали бракований товар.

Наступного ж дня звернулася до них, щоб мені обміняли на якісний. Спочатку мені сказали по тел, що, мовляв, добре обміняємо, а потім на мою електронку прийшло від них повідомлення, що обміну я не дочекаюся, а про повернення коштів і мови не може бути. Так як працівник Нової пошти не може це підтвердити.

Детальні пошкодження я побачила лише вдома, тобто їхнє підтвердження, що це випадкові пошкодження які я сама зробила.

14 днів з дня купівлі товару не минуло, товар не був в експлуатації, збережені всі пломби і ярлики, цілісність упаковки не порушена, є чек про оплату. Я так думаю мені спеціально відправили брак, бо попередньо була здійснена оплата, як за товар так і за доставку. У нашому місті є тільки поліція, а захисту прав споживачів немає. Що мені робити??? Чому таке байдужне ставлення до клієнтів. Як мені діяти в даній ситуації?”, – написала вона.

Електронна книга скарг України

lorem

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
- 75% НА ПОДАЧУ СКАРГ. НЕ ПРОґАВ
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК