Бійця з зони АТО змушували купити квиток не в електричці, а в касі

Як на залізничних станціях пасажириів змушують купувати квитки в “спеціально-відведених” місцях. Хочу поскаржитись на залізницю. Я кожні 2-3дні їзжу електричкою в Козятинському напрямку з Києва до станції Бровки (через...

Як на залізничних станціях пасажириів змушують купувати квитки в “спеціально-відведених” місцях.

Хочу поскаржитись на залізницю. Я кожні 2-3дні їзжу електричкою в Козятинському напрямку з Києва до станції Бровки (через 1-у зупинку після ст.Попільня). Суть проблеми в зворотному напрямку.

Декілька місяців робітники станції Бровки настійливо через гучномовець пропонують брати білети за проїзд в касі, напевно що люди стали все більш брати білети в електричці і це спричиняє станції певні “незручності”.

Я, взагалі, звик останій рік брати квитки в електричці, маю іноді привілеї в економії, в залежності звідки беру білет. І працівники станції почали ходити по теріторії всієї станції і перевіряти квитки та продавати.

Останнього разу до лавочки, що знаходиться на теріторії станції, підійшла касир і запитала в мене про квиток. На що я спокійно відповів, що маю на меті купити білет в електропотязі.

На що касир-жінка наполегливо запевняла, що я або купляю у неї квиток, або щоб вийшов за теріторію станції. Я був в шоці, яке у неї є прави виганяти мене за теріторію станції?

Я відмовився покидати станцію обмовивши, що вони напевно подуріли, і запросив її  прізвище, на що зрозуміло мені відмовили. На цю відмову касирша підзвала начальника станції, я відразу попросив прізвище касирши і самого керівника, на що мені надали данні. І за моїм проханням показати будь-який наказ, за яким Законом чи наказом керуються, керівник станції відмовив мені і пригрозив, що я в електричку не увійду і назвав причину, що я взагалі не розумію ситуацію в Україні.

Та я відповів впевнено, що ситуацію дуже добре розумію в країні бо брав участь в АТО, але яке має значення до суті. За деякий час оголосили прибуття електропотягу.

Керівник станції з касиром стояли біля переходу через першу колію, і пропускали лише тих хто з білетом. Зрозуміло що намагались мене непустити. Наступна електричка майже через 3-4 години і незручно залишатися на станції на довгий час я, все ж таки, ще раз пояснив, що вони немають права мене затримувати, тому що я не є так-званий “заєць” і купляю квиток.,хоч і в електричці…

Начальник станції перешкоджав собою перехід через колію(зауважу що ніяких турнікетів немає).але я обійшов кажучи що це є незаконним. Начальник станції ішов за мною по колії і надалі перешкоджав собою прохід в електричку при прибутті.але я відпихнивши його всеж таки зайшов у потяг, на що начальник станції назвав мене -“необразованим бидлом”.

Важаю порушенням така статті:

Правила перевезень пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти ЗАТВЕРДЖЕНО Наказом Міністерства транспорту України 28.04.1998 № 297

1.3. Кожен працівник залізниці чи підприємства — суб’єкта підприємницької діяльності, а також громадянин, який користується послугами залізничного транспорту, несе персональну відповідальність за порушення Правил.

Порушення я гадаю це, насамперед, перевищення службових повноважень 365 стаття.

1.5. Працівники залізниць та підприємств – суб`єктів підприємницької діяльності повинні бути ввічливими та запобігливими щодо кожного пасажира, відправника та одержувача вантажобагажу, виявляти турботу та увагу до них, вживати заходів з метою усунення недоліків в обслуговуванні громадян, незалежно від того, за яких обставин та з чиєї вини вони виникли.

2.10. Обслуговування на вокзалах

2.10.1. На кожному вокзалі пасажирам вивішується інформацiя про основні та додаткові транспортні послуги, режим роботи працівників обслуги, телефонні номери місцевих органів виконавчої влади та держспоживзахисту, його органів, які здійснюють захист прав споживачів.

2.10.2. При запровадженні платного входу до залів чекання та інших приміщень вокзалу для громадян, що не мають проїзних документів, начальник вокзалу повинен забезпечити згідно із пунктом 34 Порядку обслуговування громадян залізничним транспортом:

а) вільний прохід громадян (з проїзними документами чи без них) до квиткових кас, довідкових бюро, стендів з розкладом руху поїздів, довідкових бюро та перонів вокзалу;

2.12.4. Провідник має право відмовити у посадці пасажиру у вагон, якщо вiн перебуває явно вираженому нетверезому або неохайному стані, чим може порушити спокій інших пасажирів.

8.1.2. Контроль здійснюється посадовими та службовими особами залізниць контролерами – ревізорами поїздів, працівниками технологічного контролю, ревізорами – інструкторами з контролю пасажирських поїздів.

А тут я взагалі нерозумію яке відношення має касир при перевірці моїх документів тоб-то квитка на проїзд. Дець в статтях читав що начальник вткзалу має право пеиевірити,але чи має право мене непускати в потяг якщо я наврят чи являюсь “зайцем”.

Никодюк Андрій Іванович – 34роки.
моб. (097) 950-77-64 та (096) 899-33-99-планшет

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах