Електронна книга скарг України

lorem

«Алло» не хоче відповідати за несправний телефон

До «Електронної книги скарг України» написала наша читачка Наталя, вона переконує, що магазин «Алло» відмовляється обмінювати несправний телефон на схожу модель, а грошове відшкодування свідомо занижує. ОСЬ ЇЇ ЛИСТ: Контакти для журналістів:...

До «Електронної книги скарг України» написала наша читачка Наталя, вона переконує, що магазин «Алло» відмовляється обмінювати несправний телефон на схожу модель, а грошове відшкодування свідомо занижує.

ОСЬ ЇЇ ЛИСТ:

Контакти для журналістів:

“Добрий день,

підкажіть, будь-ласка, що робити в такій ситуації? Звертаюся до Вас із проханням допомогти у суперечці, котра виникла з представниками магазину «Алло» у м. Луцьку, вул. Сухомлинського, 11.

Мною рік тому було придбано телефон Fly IQ4412 у вищезгаданому магазині. У квітні 2015 року в телефоні перестав працювати блютуз та вайфай. Працівники магазину скерували мене до сервісного центру в м. Луцьку, куди я здала телефон 5 травня на ремонт. У сервісному центрі телефон протримали понад 2 місяці, посилаючись на пересилку телефону до Києва, на відсутність запчастин і в результаті – повернули телефон без ремонту з актом про неможливість ремонту.

У магазині телефон з актом і всіма комплектуючими в мене забрали і знову, за словами продавця, відправили тепер у свій сервісний центр. Я довго чекала на дзвінок із магазину, але ніхто до мене не дзвонив. На моє особисте звернення в магазин сказали, що просто повернуть кошти за телефон, тому що такої моделі на складі в наявності немає.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: «Суд змушує віддати землю можновладцю»

Я написала заяву про те, що хотіла б отримати телефон з такими ж параметрами, а не гроші. По-перше, я маю на це право згідно закону про захист прав споживача (Стаття 8, п.1, п.3); телефон з аналогічними параметрами коштує у два рази більше, ніж рік тому. Більше того, повернути мені хочуть кошти лише у розмірі 1727,10 грн, бо при покупці мною було придбано комплексний пакет VIP налаштувань, котрий коштував 599 грн і дав знижку на кожен товар у чеку.

Не моя провина в тому, що телефон не працює, не моя вина, що такої моделі немає на складі, фірма зобов’язувалася здійснювати гарантійне обслуговування протягом 2 років, то чому я маю страждати як фінансово, так і морально (кілька місяців без телефону і постійні «казки» від продавців).

Телефон із відповідними параметрами камери, екрану і т.д. сьогодні коштує понад 4 тис. гривень. Продавець не дав координат ані до головного адміністратора, ані до центрального магазину Алло в м. Луцьку.

З повагою, Наталя Миколаївна Цьолик”

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!