«Алло» не хоче відповідати за несправний телефон

До «Електронної книги скарг України» написала наша читачка Наталя, вона переконує, що магазин «Алло» відмовляється обмінювати несправний телефон на схожу модель, а грошове відшкодування свідомо занижує. ОСЬ ЇЇ ЛИСТ: Контакти для журналістів:...
Програма-телефон-андроід-еппл

До «Електронної книги скарг України» написала наша читачка Наталя, вона переконує, що магазин «Алло» відмовляється обмінювати несправний телефон на схожу модель, а грошове відшкодування свідомо занижує.

ОСЬ ЇЇ ЛИСТ:

Контакти для журналістів:

“Добрий день,

підкажіть, будь-ласка, що робити в такій ситуації? Звертаюся до Вас із проханням допомогти у суперечці, котра виникла з представниками магазину «Алло» у м. Луцьку, вул. Сухомлинського, 11.

Мною рік тому було придбано телефон Fly IQ4412 у вищезгаданому магазині. У квітні 2015 року в телефоні перестав працювати блютуз та вайфай. Працівники магазину скерували мене до сервісного центру в м. Луцьку, куди я здала телефон 5 травня на ремонт. У сервісному центрі телефон протримали понад 2 місяці, посилаючись на пересилку телефону до Києва, на відсутність запчастин і в результаті – повернули телефон без ремонту з актом про неможливість ремонту.

У магазині телефон з актом і всіма комплектуючими в мене забрали і знову, за словами продавця, відправили тепер у свій сервісний центр. Я довго чекала на дзвінок із магазину, але ніхто до мене не дзвонив. На моє особисте звернення в магазин сказали, що просто повернуть кошти за телефон, тому що такої моделі на складі в наявності немає.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: «Суд змушує віддати землю можновладцю»

Я написала заяву про те, що хотіла б отримати телефон з такими ж параметрами, а не гроші. По-перше, я маю на це право згідно закону про захист прав споживача (Стаття 8, п.1, п.3); телефон з аналогічними параметрами коштує у два рази більше, ніж рік тому. Більше того, повернути мені хочуть кошти лише у розмірі 1727,10 грн, бо при покупці мною було придбано комплексний пакет VIP налаштувань, котрий коштував 599 грн і дав знижку на кожен товар у чеку.

Не моя провина в тому, що телефон не працює, не моя вина, що такої моделі немає на складі, фірма зобов’язувалася здійснювати гарантійне обслуговування протягом 2 років, то чому я маю страждати як фінансово, так і морально (кілька місяців без телефону і постійні «казки» від продавців).

Телефон із відповідними параметрами камери, екрану і т.д. сьогодні коштує понад 4 тис. гривень. Продавець не дав координат ані до головного адміністратора, ані до центрального магазину Алло в м. Луцьку.

З повагою, Наталя Миколаївна Цьолик”

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах