Заява про повернення товару

Заява про повернення товару

7762

Споживач, купуючи поганий товар повинен знати, що гроші, які були витрачені на купівлю, наприклад, техніки - можна повернути. Зразок заяви щодо повернення товару.

В супермаркетах, інтернет - магазинах, часто можуть продавати товар, який не відповідає технічним характеристикам, або дефект цього товару випливає згодом. Наприклад, купуючи фотоапарат - спочатку можна не помітити, що в ньому погані (биті )пікселі. Варто, перед тим, як купуватимете товар, дізнатися, хто несе гарантійні зобов'язання. Фірма - яка виготовила продукцію, наприклад "Canon" чи гарантію надає безпосередньо магазин, в якому купувалася техніка. Звичайно, краще коли гарантійний ремонт або підтвердеження бракованого товару видаватиме фірма-виробник, аніж зацікавлені магазини.

 

Заява про повернення товару - зразок.

Кому адресована заява ПІБ

Вул. розташування магазину чи юридична адреса фірми

Від кого, та номер телефону

Заява

Прошу повернути мені, Петру Петровичу Дендеру гроші за придбаний товар 23.03.2013 року назва товару(№2334), напрклад, Canon Eos 340D, 1шт, у розмірі 2 тисячі грн. (дві тисячі гривень) у зв'язку виявленням дефекту товару. Підтвердження даного факту зафіксовано в офіційному сервісному центрі  "Canon" за адресою м.Київ, вул. Бальзака, 42. Номер замовлення №3455.

Підпис                                                                                                                                                                                                                                Дата

Коментар юриста.

Також, можете прикріпляти до таких заяв про повернення товару чеки, копії, в даному випадку, підтверджень сервісних центрів. Юристи відмічають, "Якщо виявлено дефект товару, контрафакт, то споживач має право на розірвання контракту укладеного з фірмою, яка продала такий виріб.  Навіть більше - людина, яка придбала такий товар має право розірвання договору, вже після  закінчення терміну дії гарантії. «Права споживача вважаються в будь-якому разі порушеними, якщо: …споживачу реалізовано продукцію, яка є небезпечною,неналежної якості, фальсифікованою» (пункт 6 частини 1 статті № 21 Закону "Про захист прав споживачів")."

ЧИТАЙТЕ БІЛЬШЕ: "ПРАВА СПОЖИВАЧА"

Що робити, якщо немає заключення про дефект від сервісних центрів?

В правах споживача також є можливість бути присутнім при проведенні експертизи щодо якості товару. Вони проводяться за рахунок компанії, яка продала товар. Але, якщо продавці доведуть, що недолік виникнув з причини покупця - готуйте грошики. Експертиза за Ваш рахунок і, звичайно, ніхто нічого не буде відшкодовувати.

Зразок вже написаної заяви про повернення грошей за товар:

заява про повернення товару

Щиро Ваша, "Електронна книга скарг України" ;)