СВЯТО НАБЛИЖАЄТЬСЯ. GREENPEACE ЗНЯЛА “ПРАВДИВУ” ВЕРСІЮ ВІДОМОГО РОЛИКУ COCA-COLA

Добре, що ми її не п'ємо!) Навіть на Новий рік!

В альтернативному ролику Санта виявився сміттярем, а його казковий поїзд – сміттєвозом.

Організація Greenpeace вирішила показати справжнє “обличчя” компанії Coca-Cola, знявши правдиву версію відомого у всьому світі новорічного рекламного ролика “Свято наближається”.

Так, в альтернативному ролику Санта виявлився сміттярем, а його казковий поїзд – сміттєвозом.

Таким чином Greenpeace хотіла наголоисти, що щорічно Coca-Cola випускає 110 млрд пластикових пляшок, які забруднюють навколишнє середовище і, зокрема, океани.

У Greenpeace усвідомлено вибрали найдорожче для бренду – класичний ролик, який не змінювався протягом 22 років “Holidays Are Coming”.

“Ми хотіли взяти щось справді цінне для Coca-Cola, те, що пом’якшує її імідж, і нахабно запитати – а в цьому році, що радісного буде пов’язано з брендом?” – зазначила активістка із захисту океанів Єлена Полісано (Elena Polisano).

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах