Права споживача-неякісний товар

Права споживача у разі купівлі неякісного товару. Коли можна обміняти товар, та який підлягає обміну. Споживачу на замітку – тут. Якщо протягом встановленого гарантійного терміну Ви виявили недолік у...
waiter-oficiant-otel-restoran-kafe-bar-zakaz-klient-obsluga
Фото: casadepiatraoradea.ro

Права споживача у разі купівлі неякісного товару. Коли можна обміняти товар, та який підлягає обміну. Споживачу на замітку – тут.

Якщо протягом встановленого гарантійного терміну Ви виявили недолік у товару, який Ви придбали можете вимагати наступне:

  • Зменшення ціни товару, який був придбаний
  • Безкоштовне усунення недоліків
  • Або вимагати гроші, на усунення цих недоліків

Якщо так сталося, що Ви купили товар, який потребує суттєвих виправлень недоліків, які виникли не з Вашої вини, а з вини продавця, чи того, хто надавав якісь послуги.

Якщо  товар потребує підтвердження виникнення недоліків експертизою – не нехтуйте цим – зробіть її! У випадку таких суттєвих недоліків, споживач теж має право на певні вимоги:

  • Розірвання контракту/угоди і повернення коштів, які були витрачені на покупку,
  • На заміну товару на такий самий, або аналогічний, якщо є в наяваності у продавця.

Якщо строк гарантії на товар ще не закінчився – продавці зобов’язані виконувати Ваші законні вимоги -“Про захист прав споживачів“.Варто запам’ятати, що недоліки, на які вказав споживач повинні бути усунені в 14 денний термін.

Як же ж бути, якщо товар придбали, знайшли в ньому недолік і віддали на ремонт – а користуватися, наприклад, мікрохвильовою піччю потрібно!? Законом також встановлено, що у разі гарантійного ремонту – на письмову вимогу споживача, на час ремонту йому видається аналогічний товар, скажемо, щоб не було дискомфортно і загоїти моральні травми. Для цього продавець чи виробник, поивнен мати і створювати обмінний фонд товарів.

Продавець і виробник під час продажу  товару повинні інформувати споживача про підприємства, які розглядають претензії споживачів. У разі приховування такої інформації вони несуть відповідальність, встановлену Законом України «Про захист прав споживачів».

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “ПРАВА СПОЖИВАЧІВ

Перелік товарів, з яких формується обмінний фонд, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.94 № 172 і включає в себе:

  • телевізори,
  • магнітоли,
  • магнітофони,
  • радіоприймачі,
  • холодильники,
  • морозильники,
  • пральні машини,
  • мікрохвильові печі,
  • кухонні машини,
  • в’язальні машини,
  • пилососи,
  • електропраски,
  • електроміксер,
  • електросокоробки ,
  • телефонні апарати, в тому числі мобільного зв’язку,
  • персональні комп’ютери та комплектуючі до них,
  • апаратуру для відеозапису і відтворювання зображення та звуку,
  • електрочайники,
  • електрофени,
  • електрокавоварки.

Якщо протягом 14 днів Ви так і не побачили свого товару, який взяли на ремонт – знайте! за кожен просрочений день – споживачеві сплачується неустойка в розмірі 1% вартості товару.

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

apteka mujchine for man ukonkemerovo woditely driver.

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах