ЖКГ. Хто в домі хазяїн?

Що робити, якщо у Вашій квартирі досі немає тепла, чи потрібно платити повну суму  за дні, коли не було гарячої води. Та до кого звертатися, щоб отримати відшкодування? Читайте...
ZKX-zek-zhek-komun-gkh

Що робити, якщо у Вашій квартирі досі немає тепла, чи потрібно платити повну суму  за дні, коли не було гарячої води. Та до кого звертатися, щоб отримати відшкодування? Читайте далі…

Наші любі відвідувачі споживацького порталу, вже скоро поступить тепло в наші з вами квартири. До когось воно дійде швидше, а до когось, на жаль,  зовсім не дійде. Що ж потрібно робити, якщо батареї в кімнатах не нагріваються?

Відповідно до вимог закону, якщо вже й так сталося, що батареї холодні- в Українському Законодавстві є постанова (КМУ від 21.07.2005 р. № 630) згідно якої, у разі відсутності або зниження показників затверджених послуг надання тепла можна платити менше або й взагалі, відмовитися від внесення грошей за послуги, яких не надали.

Якщо в квартирі  не нижче 18 градусів, тут є такий цікавий момент (при умові їх утеплення), оплачується 100%  вартості послуг. А от якщо більше одного разу на місяць градус буде падати то можна просити компенсацію:

Від 18º до 12º С – плата зменшується на 5% протягом усього строку відхилення від норми. Якщо у Вашій оселі температура нижча за 12º С – можете забути про оплату. В таких випадках вона не стягується.

Щодо гарячої водички з-під крану, якщо тече звідтам понад 50º С –тоді Ви повинні платити в повному 100% обсязі. А от при зниженні градусів, відповідно, знижується і оплата:

45º – 49º С – плата складає 90 % за весь строк відхилення,

40º – 44º С – 70 % відповідно.

А якщо температура води нижча за 40º С, ні, платити потрібно, але так ніби Ви користуєтеся холодною водою.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “Скарга на ЖЕК, як її оформлювати?

Зима для споживачів комунальних послуг – свята пора. Адже відносини між виконавцями житлово-комунальних послуг і споживачами здійснюється на договірних засадах, які регулюються певними  законами України.

Наприклад, роботи, пов’язані  з усуненням несправності електроплит, із заміною розбитого вікна, зірваних створок віконних рам, балконних і дверних полотен, дверей саме у зимовий час повинні здійснюватися протягом доби.

Несправності водопровідних кранів, зливних бачків, електромережі (коротке замикання), протікання всіляких трубопроводів усувається негайно! В денний час цим повинні зайнятися робітники ЖЕКу, а вночі, або у вихідні, світкові дні – аварійними службами.

Якщо у квартирі холодно або відсутнє гаряче водопостачання, споживачеві необхідно звернутися із заявою до виконавця послуг житлово-комунального підприємства з вимогою викликати їх представників для з’ясування причин ненадання або неякісного надання послуги та для складання акта-претензії.

На підставі акта-претензії та згідно з Правилами, приймається рішення про перерахунок платежів за ненадані або неякісно надані комунальні послуги. В іншому випадку споживачу видається обґрунтована письмова відмова в задоволенні його претензій.

Якщо у Вашому будинку щось вийшло з ладу (системи опалення, гарячого водопостачання, освітлення тощо), не слід одразу подавати заяву у диспетчерські служби, що працюють при ЖЕКах, та у служби, які, згідно з укладеними договорами, надають Вам комунальні послуги.

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах