Як повернути товар без втрати часу та нервів?

Супермаркети, магазин, кафе, ресторани – це невід’ємні в наш час заклади. За статистикою, в середньому, українець мінімум двічі на тиждень відвідує супермаркет. Якщо підрахувати, виходить, що за рік, в...
market-family-rynok-produkty-potrbitel

Супермаркети, магазин, кафе, ресторани – це невід’ємні в наш час заклади. За статистикою, в середньому, українець мінімум двічі на тиждень відвідує супермаркет. Якщо підрахувати, виходить, що за рік, в середньому,  ми  блукаємо просторами стелажів з продуктами – більше ста разів. От тільки, на жаль, немає статистики скільки разів нам доводиться повертати товари неналежної якості.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “Як з картки Приватбанку злодії зняли 70 тисяч

Скільки доводиться витрачати сил і нервів на це. Щоб цього було по-менше варто прочитати поради. ЗгідноСтатті 21 Закону України «Про захист прав споживачів», можна вважати, що Ваші права порушили, якщо:

1)      Наприклад, на ціннику Ви виявили нечітку інформацію, або вартість товару вказана без ПДВ;

2)      Якщо Вам «впарюють» продукцію, яка будь-яким чином порушує Ваше право на свободу вибору продукції;

3)   Коли Вам продають продукцію і вона будь-яким чином порушує  свободу волевиявлення споживача або висловлене ним волевиявлення;

4)   При наданні послуги, від якої споживач не може відмовитись, а одержати може лише в одного виконавця, виконавець нав’язує такі умови одержання послуги, які ставлять споживача у нерівне становище порівняно з іншими споживачами та/або виконавцями, не надають споживачеві однакових гарантій відшкодування шкоди, завданої невиконанням (неналежним виконанням) сторонами умов договору;
5) При підписанні контракту/договору  – порушується принцип рівності сторін договору, учасником якого є споживач;

6) Будь-яким чином (крім випадків, передбачених законом) обмежується право споживача на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про відповідну продукцію;
7) Якщо Вам продали продукцію, яка є небезпечною, фальсифікованою, сурогатом, загалом, неналежної якості – це теж порушує права споживача.

Що ж робити, якщо проти Вас змовилися усі продавці?

По-перше – це фіксація порушень. Коли раптом Ви зрозумієте, що над Вашими правами познущалися, наприклад продали погану рибку – то звертаючись до різних організацій із скаргами чи заявами, часто не вистачає документальних підтверджень порушення Ваших прав.  Ніхто за Вас факти і докази збирати не буде – тай не зобов’язанний. Це Ваш обов’язок. Що ж входить і розглядатиметься певними інстанціями як важливий аргумент/доказ порушення Ваших прав:

1)      чек або інший  документ, що підтверджує факт придбання чи заключення договору;

2)      договір з усіма додатками і доповненнями;

3)      акти экспертиз;

4)      заключення сервісних центрів;

5)      письмові відмови продавців або виконавців послуг чи робіт;

6)      аяви  або скарги , завізовані продавцями чи працівниками сфери послуг, але  без відповідного реагування або з негативними резолюціями і т.д. і т.п.

Читайте далі: “Права споживачів

Також варто пам’ятати про ще один споживацький важіль впливу –  книга скарг! Яку повинні обов’язково вести усі суб’єкти господарювання: продавці,  надавачі послуг та виконавці робіт. Якщо Ви залишили там свою скаргу, своє невдоволення – цей запис може стати  додатковим доказом порушенням ваших прав під час службового розслідування, застосування адміністративного впливу або судового провадження справи. Крім того,  варто запам’ятати свідків, які бачили, що Ваші права були порушені – ці люди теж можуть вплинути на результати суду.

Вдалих покупок!

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах