Як не сплачувати за неякісні та ненадані житлово-комунальні послуги?

Якщо не отримали гарячої води, а за неї просять гроші, якщо не було холодної – а гроші вимагають До “Електронної книги скарг України” пишуть багато розлючених читачів, проблема одна...
ZKX-zek-zhek-komun-gkh

Якщо не отримали гарячої води, а за неї просять гроші, якщо не було холодної – а гроші вимагають
До “Електронної книги скарг України” пишуть багато розлючених читачів, проблема одна – вони не згідні з тим, щоб платити за неякісні житлово-комунальні послуги.

Наприклад, лист від киянина Романа:

“Довгий час в моїй квартирі не було достатньо теплої води, тобто вона була, але, я переконаний, що вона може бути гарячіша, тому доводилося приймати душ в тому, що є, але, коли надіслали розрахунковий лист – довелося платити, як завжди”, скаржиться Роман.

Або скарга від Юлії:

“Вже 5 днів, як по вул. борщагівській 12 відсутнє опалення. Журналістів “Електронної книги скарг України” запитують, що ж потрібно робити? Відповідаємо, і Роману і всім іншим, хто цікавився: Законом України «Про житлово-комунальні послуги» встановлено, що комунальні послуги надаються споживачу безперебійно.

Споживач має право одержувати вчасно та відповідної якості житлово-комунальні послуги згідно із законодавством та умовами договору на надання житлово-комунальних послуг.

Якщо ж відповідні служби не потурбувалися про Ваш будинок, чи оселю, і не надають в в повному обсязі житлово-комунальні послуги, і, як було з Романом: занижують їхню якість, споживач має право  не сплачувати вартості цих послуг або вимагати зменшення розміру плати за надані послуги.

Згідно Законів «Про житлово-комунальні послуги» та «Про захист прав споживачів» особа, яка регулярно сплачує за житлово-комунальні послуги, але не отримує їх, має право звернутися до виробника із вимогою поновити надання послуг…

Ще б пак;) Але потрібно не просто телефонувати до тих, хто знущається над Вашими правами, а діяти філігранно. Щоб засвідчити факт ненадання послуг, потрібно скласти відповідний акт-претензію щодо якості надання послуг. Без таких актів у кожному конкретному випадку усі звинувачення абсолютно безпідставні.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “Чому акційні товари в супермаркетах можуть зіпсувати Вам шлунок?

Вам необхідно викликати представника для складення та підписання акта-претензії споживача, в якому зазначаються строки, види, показники порушень тощо. Представник виконавця повинен з’явитися на виклик споживача не пізніше строку, визначеного договором.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:Скільки коштує їжа в їдальнях прокуратури і Верховної ради?

Акт-претензія складається споживачем та представником виконавця, не забудьте перечитати складений акт і тільки після ставити свій підпис і потім вимагати поставити підпис представника ЖЕКу, наприклад. У разі неприбуття представника виконавця в погоджений умовами договору строк або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії він вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі.

Акт-претензія споживача подається виконавцю. Вже протягом трьох робочих днів Ви маєете отримати відповідь про вирішене питання, наприклад, про перерахунок платежів або отримати обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензій.

Виконавець зобов’язаний розглядати у визначений законодавством термін претензії та скарги споживачів і проводити відповідні перерахунки розміру плати за житлово-комунальні послуги в разі ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості. Таким чином, якщо вам було відмовлено у задоволенні претензій, чи ви просто не отримали відповіді, вам треба зберігати всі ці документи для подання їх до суду при розгляді справи про стягнення заборгованості за ЖКП чи самостійно звернутися до суду з позовом про перерахунок вартості ЖКП.

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах