vernut-tovar-magazin-pokupka

Як нас змушують переплачувати за товар

Чому колір стає головною зброєю маркетологів, що змушує нас переплачувати за товар. Як він впливає на нашу підсвідомість і як оборонятися?  Україна ніколи не була надто забезпеченою країною, проте...

Чому колір стає головною зброєю маркетологів, що змушує нас переплачувати за товар. Як він впливає на нашу підсвідомість і як оборонятися? 

Україна ніколи не була надто забезпеченою країною, проте нині наші співвітчизники ставлять рекорди економії. Виробники ж роблять все можливе, аби не втратити споживачів та, відповідно, прибуток. У погоні за грошима вони не нехтують можливістю скористатися послугами маркетологів. Аби Ви купували дійсно потрібний товар, а ці поради не зробили Вас жертвою маркетингових прийомів, ми розглянемо один із найбільш поширених секретів виробників – гра на силі кольору.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “Дорогу маркетингу. Новітні світові хитрощі в магазинах одягу

Кольори впливають на чуттєву сферу людини, викликаючи певні емоції. Маркетологи це прекрасно знають та маніпулюють Вами за допомогою їх поєднання. Через колір розробники дизайну апелюють не до логіки споживача, а до почуттів, адже 80% кольору сприймає нервова система і лише 20% – зір.

Приблизно однаковий вплив на людей мають вісім кольорів – червоний, синій, жовтий, зелений, фіолетовий, коричневий, чорний, сірий. Проте залежно від їх розташування та поєднання змінюється емоційний вплив.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “Неймовірні винаходи для споживачів

Чи задумувались Ви колись, чому оголошення про знижки, як правило, червоного кольору? Фіолетовий, наприклад, також досить яскравий відтінок. Проте червоний – це виклик, його використовують за необхідності терміново привернути до чогось увагу. Цим і пояснюється постійне застосування кольору магазинами у періоди знижок та розпродажів.

Тут головне – не загратися, оскільки це може відштовхнути покупця. У таких випадках колір треба розбавляти фоном. Найкращими варіантами фону, на думку маркетологів, є білий, чорний та сірий. Так, виробники косметики червоною роблять лише упаковку, а власне колби нейтрально сірими.

Синій колір – це впевненість, він дарує відчуття внутрішньої сили та гармонії. Як правило, споживачами речей такого кольору стають чоловіки. Навряд чи сильній половині підійде піна для бриття у рожевій упаковці. Тому більшість чисто чоловічих виробів, як правило, включають нотки синього.

Помічали, що оголошення про акції, примітки та невеликі позначки часто жовті? Жовтий колір – це акценти. На нього особливо звертають увагу молоді люди. Маркетологи знають, що жовтий дарує внутрішній спокій та зберігається в пам‘яті значно довше за інші кольори.

Йогурти та молочні продукти часто мають елементи зеленого. Помічали? Це гармонія, зелений колір поєднує силу та рівновагу й символізує відпочинок і здоров‘я. Відповідно, його застосовують, розробляючи дизайн продуктів, що згідно рекламної концепції поліпшують самопочуття споживача.

У дизайнах кав’ярень та сімейних закладів часто є відтінки коричневого. Це пов’язано з тим, що коричневий колір – це комфорт та почуття стабільності.

Більшість українців можуть визначити приблизну ціну товару на око. Це також пов’язано з кольорами. Вони формують не лише емоційне враження споживачів, але і уявлення про цінову політику. Так, білий, чорний та сірий асоціюються з виробами преміального класу та дорожчою продукцією. Наприклад, ціна журналу «Esquire» сягає 50 гривень, видання  є одним з найдорожчих серед української журнальної та газетної продукції.

Сьогодні маркетологи стали хитрішими. На разі професіонали не лише використовують зазначені кольори, аби зробити продукцію привабливою, а й послуговуються методом кольорокорекції, за допомогою якого прогнозують Вашу реакцію людини на певне поєднання кольорів згідно особистих соціальних параметрів.

Тому під час шопінгу варто намагатися звертати увагу не лише на зовнішній вигляд, але і на характеристики, пам’ятаючи, що 93% нашої уваги займає саме колір. І будьте уважні, адже, можливо, саме ця “бажана” покупка – продукт хитрощів маркетологів.

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах