Як мобільні оператори крадуть гроші з телефонів

Оператор зв’язку МТС, Київстар і Лайф знають багато трюків, як видурити гроші у абонента, переконані користувачі. На сайт “Електронної книги скарг України” написав Євгеній, він переконаний, МТС створює спеціальні...
telefon-man-kostium-ochki

Оператор зв’язку МТС, Київстар і Лайф знають багато трюків, як видурити гроші у абонента, переконані користувачі.

На сайт “Електронної книги скарг України” написав Євгеній, він переконаний, МТС створює спеціальні номери-клони для висмоктування грошей з абонентів.

“Я два місяці користуюся послугами оператора і зіткнувся з обманом від МТС. Вони створюють короткі номери-клони сервісних служб інших операторів, дзвінки на які помилково (за звичкою, телефон з двома сімки і т.д.) знімають значні суми за з’єднання.

Jekspert-mikrofon-dinamik-primechanieВ Україні офіційно скасували плату за з’єднання при розмовах по мобільному телефону. Про це йдеться у нещодавно затверджених Кабміном нових правилах надання телекомнікаційніх послуг.

При цьому після скарг вони стверджують, що номери закріплені за сторонніми фірмами, які є їхніми клієнтами! Звернення до кол-центру нічого не вирішують, а телефони вказані на сайті не відповідають. З поштою те ж саме! Виходить компанія МТС допомагає шахраям або сама їм є!”, – заявляє Євгеній. Додає, що сам відчув дбайливість свого оператора.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “Номофобія. Як нас взяли в рабство мобільні телефони

Він напривив до них лист із запитанням, на яке досі чекає відповіді: ” Мене цікавить питання чому платний номер 5433, 466 з оплатою вхідних дзвінків 15 грн за з’єднання дивним чином збігається з номером консультації оператора лайф, тому при помилці оператора при виклику примусово знімається плата за з’єднання, а жодних послуг фактично не надається! Я вважаю дані дії протизаконними і більше того шахрайськими.

Я вимагаю повернути мені на рахунок списану суму в розмірі 30 грн. В іншому випадку я буду змушений вислати свою претензію вам поштою замовним листом і звернутися до органів правопорядку, а так само у спілку захисту прав споживачів так як тарифним планом не передбачено плату за з’єднання”.

Євгеній переконує, що жодної інформації про список платних коротких номерів і їхньої тарифікації на сайті відсутні.

“Оператор сервісної служби сказала, що гроші були зняті за послуги ТОВ “ТУ АНЖЕЛС”, про існування якого я й не здогадувався і не був інформований оператором МТС про незрозумілі “драконівські” тарифи.

Про “задоволеність” послугами оператора МТС в мережі:

  • Нещодавно я дізналася, що з мого рахунку списали близько 150 грн. Виявилося, що закінчилися 80 днів передоплати, але МТС мене не сповістив про те, що послуга СУПЕР відключена.Після закінчення послуги я, продовжуючи говорити без обмежень, як звичайно, виговорила всі гроші, які були у мене на рахунку. Питання про це було поставлене на сторінці МТС. Україна на ФБ. Відповідь – а ми не зобов’язані надсилати вам SMS. Дивіться, який трюк. Вам 15 разів надсилають SMS про те, що послуга відключена, а на 16-й просто ловлять на умовному рефлексі. Причому, це сталося тоді, коли грошей на рахунку було достатньо багато, так що сенс у виверту найпряміший.
  • Мені пропонували ПОДАРУНОК у вигляді акції. Безкоштовний перехід на інший тариф. На сайті про цю акцію нічого не знаходжу. Дивом додзвонюються до оператора. Виявляється, подарунок полягає в тому, що на день я буду отримувати 50 хвилин безкоштовних розмов. УВАГА – до цього я мала 100 хвилин на день безкоштовних розмов у рамках свого тарифу. А після подарунком буду мати аж 50.
  • Не все так погано. У мене МТС без поповнення, 0 в мережі. Я його використовую тільки для дзвінків абонентам МТС. Там 70 хв безкоштовних на добу, мені хватает.Правда, цей тариф діє для Києва, Київської області і А для інших дзвінків використовую номер Київстар. Не можу сказати, що там все так добре … Дуже часто приходять СМС з інформацією про зміну таріф.плана. Як Ви розумієте, не на мою користь (((Але номер змінити не можу, він у мене з доісторичних часів)) На ньому зав’язані старі добрі важливі контакти

Нарікають і на “Life;)”

  • Я три роки тому  змінила “life” на “Київстар”. Якість зв’язку в “life” просто вбиває. Була акція “Вільний life”, що дозволяє безкоштовно спілкуватися всередині мережі. АЛЕ, яка б у тебе не була сума на телефоні, в кінці місяця “life” просто знімав всі гроші з твого телефону – списував.
  •  Якість зв’язку не фонтан, але по місту цілком влаштовує. Пакет life – ексклюзивний, дешево і сердито.

“АЛЁ” – пробелми. Про Київстар.

  • Тарифний план Альо, квартал дозволяє дзвонити безкоштовно на Київстар, Діджус, білайн начебто ще .. але там 32 коп на день зніматиме (Зате за з’єднання не беруть. А взагалі, дуже важко зараз стало норм тариф підібрати.
  • А ще чудова вартість інтернету. У бізнес-пакетах є певна кількість безкоштовних Мб. А от кожен наступний коштує 11 грн. 11грн. за 1 Мб.!!! Якось мій смартфон, який “сам собі висить в неті” приніс додатковий рахунок на 850 грн. за місяць
  • Почувши про дивовижний тариф “Київстар” “Альо, квартал!”, Де можна говорити по телефону скільки завгодно всього за 35 копійок на день, я купив 5 стартових пакетів “Альо, квартал!”, За ціною 10 гривень – для себе, брата і трьох наших дітей. Внесли ми кожен по 40 гривень, мінімальний початковий внесок. І радісні думали, що будемо розмовляти на ці гроші по три місяці …
    Та не тут-то було. Спочатку проблеми почалися у мого сина. У перший же місяць внесені гроші закінчилися, а потім чарівним чином стали швидко танути кожні чергові 40 гривень.
    На питання до оператора “де гроші, Зін? ..” – Відповідь була: – Ви кілька разів дзвонили на короткий номер з чотирьох цифр і замовляли послуги, а дзвінок на цей номер коштує 13 гривень хвилина.

Пишіть в коментарях, які у Вас виникали проблеми з мобільними операторами!

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах