Як купонні сервіси “стрижуть” клієнтів

Купонні сервіси поширені в США і Європі на наших теренах запрацювали зовсім інакше…Не встигли добре запрацювати колективні знижки, як перетворилися на лохотрон в дусі 90-их. Початок роботи ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:...
kuponnye servisy-procent-skidka-akcija-magaziny
Фото: www.therunet.com

Купонні сервіси поширені в США і Європі на наших теренах запрацювали зовсім інакше…Не встигли добре запрацювати колективні знижки, як перетворилися на лохотрон в дусі 90-их.

Початок роботи

sеrvis-kupony

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “УКРАЇНЦЯМ ПРОПОНУЮТЬ ЗАРОБЛЯТИ НА СОНЦІ

Купонні сервіси з’явилися в США і були розраховані на два типи партнерів: на заклади, які щойно відкрилися і потребують клієнтів, і на великих оптовиків, для яких має значення час і логістика. Останні не встигають розпродати товар, і їм потрібно швидко очистити склад до прибуття нової партії, тому вигідно запропонувати знижку хоч до 90%.

Але, навіть на Заході ця схема давала збої. Є відома історія серед Купонщиків: старенька в Лондоні вирішила відкрити кондитерську і для залучення клієнтів розмістила акцію на сервісі. Знижку на тістечка ручної роботи купили кілька тисяч чоловік, і добропорядна бабуся просто… розорилася. Віддтоді кількість випущених купонів в європейських країнах обмежується.

На Український манер

Купономанія прийшла на простори України з Росії. В один момент тамтешні гіганти-купонів: «Купикупон», «Купонатор», Biglion, «Групон»… вирішили покоряти Українського споживача.  Всього таких сайтів в рунеті зараз близько двадцяти, і ще стільки ж на просторах уанету.

“Найбільшим попитом на купонних сервісах  користуються знижки на красу. На сайті з’являється оголошення: «Елітний манікюр за 500 гривень “, далі пропонують зробити його з 70%-ю знижкою. Причому цього елітного салону ще в природі не існує. І тільки після того, як від клієнтів починають надходити перші гроші, знімається на місяць підвальне приміщення, наймається кілька гастарбайтерів, які і роблять елітний манікюр всім бажаючим.”, зізнається менеджер однієї з Російських фірм купонів.

Щодо України, то тут ще підприємці полюбляють створювати компанії по прибиранню осель. За 100 гривень пропонують вичистити все до блиску, але історія та сама, навряд чи клієнти дочекаються якихось документів від надавачів цих послуг, і більше того, ще можуть залишитися без цінних речей в квартирі. Адже пропозиція створюється на сайті, і тільки після замовлень формується штат працівників.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “НЕЙМОВІРНІ ВИНАХОДИ ДЛЯ СПОЖИВАЧІВ

“Є вже хрестоматійна історія про салон «Три стільці». Один менеджер сервісу сам вирішив постригтися, купив купон і виявив в цьому “елітному” салоні дійсно… тільки три стільці і обшарпані стіни”, каже менеджер. Додає, що в такі салони, звичайно, закуповують найдешевші матеріали, дешеві прилади. Після того як акція закінчується, салон просто перестає існувати.

Дуже часто в компанії, які розмістили оголошення про шалені знижки телефонують клієнти і просять прибрати акцію, бо «партнер продав солярій» або «захворів перукар».

Залежаний товар продається на раз

Ті ж підприємці везуть до України і Росії іграшки для дітей «Живий божевільний слиз» або «Перекладачі дитячого плачу». А головне, що ніхто такий товар у звичайному магазині не купить, але якщо сказати клієнтам, що товар з 60%-ю знижкою, то покупці знаходяться моментально.

А підприємці застраховані від невдачі: вони спочатку забезпечують собі попит через купонні сайти і тільки після цього закуповують товар. Ще класичний варіант з продажу неліквідного товару. Продаються знижки на тайський масаж, а потім масажистки клієнтам активно пропонують інтим-послуги.

Брендові товари з підпільного ринку

На купонних сервісах продаються знижки на брендові товари. На шалику  написано: «Версаче» – Купонщики і викладають на своїх сайтах фото шалика з біркою, а що там отримує споживач, вже не відомо. Або, наприклад, стрази Swarovski замовляєш, а тримуєш звичайні блискучі наліпки за 10 гривень.

Як це працює

Принцип роботи сервіcів простий: ти купуєш якомога більше реклами «Вконтакті», на «Однокласниках», наганяється якомога більше людей, абсолютно не думаючи про якість своєї аудиторії, і готуються для них пропозиції. Тут, як і скрізь, головне – правильно подати. Оформити його гламурненько, яскраво, красиво. Іноді партнери просять написати в тексті акції щось зовсім дивне. Наприклад, в рекламі спа-салону (а по суті простої сауни) просили великими літерами на початку оголошення написати про наявність кованого ліжка. Або гасло з рекламної акції солярію: «Наоми Кэмпбелл зарыдала, когда загар твой увидала».

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах