“Ви – геморой!” Розмова клієнта з директором розважального центру

Наш читач надіслав аудіозапис розмови з директором одного з розважальних закладів в Чернігові. “Електронну книгу скарг України” читають і бачать, надсилаючи різні листи із різними ситуаціями. Нам написав Михайло,...
Графіка: "ЕКСУ"
Графіка: "ЕКСУ"

Наш читач надіслав аудіозапис розмови з директором одного з розважальних закладів в Чернігові.

Електронну книгу скарг України” читають і бачать, надсилаючи різні листи із різними ситуаціями. Нам написав Михайло, з Чернігова. Після того, як адміністрація відмовила йому і його дитині у відвідуванні…дитячого закладу, мотивуючи це якимись своїми правилами, Михайло вирішив зателефонувати, як він запевняє, директору “Кіндерсіті”, що знаходиться в Чернігові в ТЦ “Рояль”.

Але після розмови з керманичем зрозумів, що краще й не телефонував, в свою адресу він почув лишень грубіянство і незрозумілі вимоги. Щоб не описувати усю ситуацію, пропонуємо Вам прочитати його лист, а нижче послухати і сам аудіозапис:

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “Золота історія. Як продавці “ювелірки” дурять клієнтів

“Друзья, все, наверное, знают такое прелестное заведение для деток ( и не только) в городе, как КиндерСити в ТЦ Рояль. Всегда хотел поблагодарить директора сего милого заведения за идею его создания…Но, при общении с этим ушлым человеком, все желание пропало…Случилось это 24 августа  с 20.00. Ребенка не захотели запускать со мной в игровой зал, мотивируя свой отказ непонятными надписям на стене, которые персонал называл “Правилами”.

Я, естественно, попросил показать мне оригинал этих правил заверенных печатью и подписью директора – мало ли кто может написать всякой ерунды и повесить на стене… Мне отказали в моей просьбе и дали телефон директора. Трубку взял некий Алексей, который представился директором, который выслушав меня сказал в довольно грубой форме, чтобы я подавал на него в суд, назвал меня “геморроем” и бросил трубку.

Я сохранил аудиозапись нашего разговора и скоро выложу его на какой-то популярный ресурс. Вы знаете, я очень горжусь этим заведением в нашем городе. И продолжу посещать его и тратить свои деньги ради радости своей дочки. Но очень огорчает быдло, которое не понимает закона и позволяет себе такое поведение по отношению к клиентам, думая, наверно, что они стоЯт выше обычных людей. А зачем я это написал-то? В случае какой-то проблемы в этом заведении – не звоните этому “директору” – просто напишите свое пожелание в Книге жалоб. Всем спасибо.”

Пропонуємо послухати аудіозапис:

Графіка: "ЕКСУ"

Графіка: “ЕКСУ”

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах