Власний досвід: Як не стати жертвою Інтернет-шахраїв?

Як і передбачали у Росії, американізація та європеїзація дісталися України. Тенденція до покупок онлайн стає дедалі поширенішою. Вірогідність бути ошуканим збільшує не лише величезна кількість Інтернет-магазинів, але і відправники ...
list-napisaty-tv-internet-komputer
Фото: www.rzn.info

Як і передбачали у Росії, американізація та європеїзація дісталися України. Тенденція до покупок онлайн стає дедалі поширенішою. Вірогідність бути ошуканим збільшує не лише величезна кількість Інтернет-магазинів, але і відправники  одягу, що створюють власні сторінки у соціальних мережах. Як ошукали нашу читачку та як вберегтися від цього читайте далі.

До «Електронної книги скарг України» звернулася Богдана. Дівчина скаржиться на обман у Інтернет-магзині: «У соціальній мережі знайшла відправника одягу. Замовила у нього куртку, проте замість неї отримала светр. Залишившись незадоволеною послугами, я попросила повернути 330 гривень, що заплатила за замовлення.

На прохання перерахувати гроші назад також відповіді не отримала. Нині мало віриться, що кошти вдасться повернути, оскільки мій контакт відправник заблокував. Проте виявилося, що моя історія не була єдиною. Згодом інша горе-клієнтка розповіла мені, що мала подібну проблему з тим самим відправником, поклавши йому на картку 400 гривень та не отримавши замовленого товару».

Ми створили 5 пунктів, котрі допоможуть Вам не стати жертвою Інтернет-шахраїв.

1.    Низькі ціни

Дешеве якісним буває рідко, але важко не спокуситися на низькі ціни. Саме на це і опираються злочинці у мережі. Розуміючи бажання українців зекономити у непрості часи, вони банально користуються Вашою довірливістю.

2.    Власний сайт

Чи не кожен пристойний Інтернет-магазин має власний ресурс. Бажано, аби це була не просто сторінка у соціальній мережі, а повноцінний сайт. Проте і тут треба бути обережним: остерігайтесь ресурсів-двійників. У погоні за виторгом шахраї не полінуються створити точну копію з різницею від бренду в одну літеру чи знак.

3.    Тривожні дзвіночки

Магазини-шахраї часто змушують клієнтів довго чекати товар, не відповідають на дзвінки, не мають кур‘єрської служби та вимагають заплатити товар наперед. Усі ці сумнівні риси одразу викликають сумніви щодо чесності магазину.

4.    Гарантії

Покупка, здійснена в мережі, має такий самий гарантійний термін, що і звичайна. Споживач може у цей термін повернути річ, якщо має відповідні документи. Також варто пам’ятати, що покупку можна повернути кур’єру, якщо якість Вас не влаштовує.

 5.    Права споживача

Якщо Вас, подібно до нашої героїні, обдурили, то спробуйте звернутися до Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів. Організація має територіальні об‘єднання у більшості українських великих міст.

І, звісно, перед покупкою будь-чого в Інтернеті ознайомтеся з нашим чорним списком Інтернет-магазинів України.

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах