Власний досвід: як наш читач повертав…свій ноутбук із сервісного центру

На основі свого досвіду наш читач ділиться порадами, як повернути свою техніку Все більше читачів «Електронної книги скарг України» скаржаться на те, що віддавши свою техніку у вітчизняні сервісні...
artoon35laptopsintheclassroom-nout-tech

На основі свого досвіду наш читач ділиться порадами, як повернути свою техніку
Все більше читачів «Електронної книги скарг України» скаржаться на те, що віддавши свою техніку у вітчизняні сервісні центри – прощаються з нею на завжди, а якщо і вдасться її повернути – то навряд чи відремонтованою. Нашому читачу і другу Євгенію І. – вдалося і змусити в сервісному центрі відремонтувати ноутбук і повернути техніку назад. Похід до магазину «Фотомаг» Жені допоміг зрозуміти, як можна повернути свою техніку, тому для читачів склав 4 головні поради, які, можливо, допоможуть тим, у кого досі техніка в полоні майстрів із сервісних центрів.

Єгеній. 22 роки. Київ

“Привіт усім! Історія сталася буквально на днях, я захотів оновити техніку, і зваживши усі рішення вирішив купити ноутбук в магазині «Фотомаг».  Радості, як кажуть, було…вдосталь;) Але не на довго – через 13 днів згоріла відеокарта. Куди ж ще йти?

Я приніс ноутбук в магазин. Менеджери мені почали розповідати, що у них є правила, спочатку: вони заповнюють всі документи і віддають ноутбук в сервісний центр, ті тестують його, і якщо виявляють поломку або брак деталі –  видадуть акт на підставі якого мені повертають кошти, або міняють товар на новий.  Я погодився, але мені навіть не могло спасти на думку, що для того, щоб протестувати його, їм знадобиться, на секундочку, … 30 днів, протягом цього часу я телефонував  їм разів 15, із усіх спроб, мені вдалося додзвонитися  тільки 3 рази!, оператори, як один, говорили, що ноутбук ще на тестуванні.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: «Ви-геморой. Розмова клієнта із власником ТЦ»

День на 12 у мене урвався терпець і я прийшов до них в сервісний центр «Фотомага». Там сидів один чоловік, заклопотаний справами повністю.

Я помітив, що біля нього лежали телефони, і зрозумів чому не можу до них дотелефонуватися, виявляється, із них він вийняв батареї, щоб вони не працювали. Я, звичайно, обурився: “Чому я не можу до вас додзвонитися і як там справи з  ноутбуком?

Нормальної відповіді я так і не дочекався, щось «екав» «бекав» і згодом все ж таки вдалося від нього почути, що над моїм ноутбуком, не покладаючи рук, і день і ніч працюють, але не можуть виявити поламку! В цей момент я зрозумів, що потрібно з ними розмовляти інакше, а саме тиснути на законні права: “Я зараз звернуся в службу захисту прав споживачів, пишу на вас догану”, такого вектору розмови він не очікував і одразу почав відмовляти: “Чекайте, я завтра з`ясую ваше питання”. Взяв його номер. Але, вже наступного дня, почав мені заливати, що він на лікарняному. Я зрозумів, що мене просто тримають за дурня і простими телефонними дзвінками питання не вирішиш.

Jekspert-mikrofon-dinamik-primechanieЕксперт. Товариство із захисту прав споживачів. “Якщо впродовж 14 днів не виконується ремонт товару з моменту його здачі, то це свідчить про те, що поломка суттєва, і магазин за законом України «Про права споживачів» мусить видати Вам аналогічний товар або повернути кошти. Достатньо тільки написати заяву на заміну фонда на і`мя директора.
Євгену ніхто в магазині навіть не пропонував для користування нову техніку, хоч і адміністратори були попереджені, що йому немає на чому працювати!!

Розповіли, що можу написати заяву-претензію на ім`я директора магазина, де описати всі негаразди і мої законні потреби, як споживача. Одним словом, я написав величезну на цілу сторінку А4  заяву-претензію підписав її, прикріпив до неї копії чека та квитанції діагностики та пішов вдруге в сервісний центр «Фотомаг», остаточно налаштований вирішити це питання сьогодні!

Впевненість – Ваш козирь!

Я прийшов в сервісний центр і впевнено почав розмову, головне в цій справі впевненість: “Добрий день! Я 30 днів тому Вам здав ноутбук і тому у мене для вас два варіанти співпраці: №1 – ми зараз з вами швидко, без скарг, заяв, суду вирішуємо питання, або варіант №2 – я лишаю заяву-претензію директору (і цю заяву я їм демонструю, де в ній розписано на підставі статті такої, частини такої і т.д, написано, що я вимагаю виплати компенсації, морального відшкодування та ін.), пишу в Книгу відгуків та пропозицій величезну скаргу на ваш сервісний центр, який бреше, порушує мої права й ігнорує мене. Кажу їм, що я вже консультуюсь з юристом і вже реально є факти серйозного порушення моїх законних прав» І потребував свого законного права  замінити ноутбук на аналогічний. Але надати мені такий самий ноут не вийшло.

Їхня відмовка була оригінальною: « ви активували «Віндовс» і тому, замінити ми вже не зможемо». Коли я почав наполягати вони вже були згодні на те, щоб я давав заяву. Але я в той момент передумав, бо це знову вмикає бюрократичну машину і доведеться  чекати відповіді або взагалі її проігнорують і тоді подавати в суд.

Простоявши годин 5 в сервісному центрі – я отримав свій ноутбук!, обдивився його з усіх боків, чи немає бува подряпин і забрав його. Працівники сервісцентру подякували мені за розуміння і сказали, що, якби я не забрав його, то вони б віддавали б свої кошти за цей ноутбук, а потім самі б його продавали. Ось така в них політика…

На основі свого досвіду, для тих читачів, хто теж намагається повернути свою техніку із сервісних центрів, можу порадити наступне :

1. Віддаєте товар на ремонт, пишіть заяву на заміну фонда, щоб Вам під час ремонту Вашої техніки дали на користування аналогічну!
2. Якщо з моменту ремонту пройшло 14 днів, поломка Вашого товару суттєва, і магазин мусить обміняти Вам товар на аналогічний, або повернути кошти
3. Консультуйтеся з юристами, є безкоштовні консультації, бо кожен магазин має свій адміністративний устрій і свої різні гарантійні зобов`язання.
4. Завжди виглядайте впевнено і будьте освіченими в своїх питаннях. Бо коли (при мені) в сервісний центр заходить людина і кричить, що я все знаю і знаю свої права, а потім їй кажуть, що робити і диктують, як саме писати заяву, і коли приходить людина і дійсно знає свої права, розповідає про них працівникам і демонструє вже написані і підписані заяви, то реакція і, головне, результат зовсім інший!

Успіхів!

Сподіваємося, поради для когось стануть в нагоді, а комусь просто нагадають про свої законні права!

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах