Власний досвід: як компанія «Воля» відлякує користувачів та як правильно відмовлятися від цифрових послуг?

Як обіцяне “відкриття світу” від компанії “Воля” своїм клієнтам стає кроком до відча, історія нашого читача.  До «Електронної книги скарг України» звернувся Андрій. Чоловік вкрай незадоволений роботою телекомунікаційного провайдера:...
компанія - воля

Як обіцяне “відкриття світу” від компанії “Воля” своїм клієнтам стає кроком до відча, історія нашого читача. 

До «Електронної книги скарг України» звернувся Андрій. Чоловік вкрай незадоволений роботою телекомунікаційного провайдера: «Раніше ми коритувалися і Інтернетом, і телебаченням від компанії «Воля».

Проте з часом Інтернет зависав все частіше, а потім почав просто зникати. Зрештою залишилося лише телебачення. Усі три телевізори вдома обслуговувалися компанією «Воля». Загалом за п‘ять років все було нормально: звісно, подекуди пропадало мовлення, але, як правило, після першого дзвінка, що включав мінімум спілкування з оператором та максимум музики на дроті, проблему вирішували.

Проте останній рік мовлення зникало все частіше. Врешті після відключення світла один з модемів вийшов з ладу, що також було пов‘язано і з його віком. Тут почалися проблеми. Замінити обладнання виявилося непосильною ношею для працівників компанії. Єдина вимога, з якою я звертався до операторів, була новизна техніки. Свою я зберігав у абсолютній чистоті, тому відповідного ставлення очікував і від інших.

Проте за перший візиту майстри привезли старий і брудний модем, що навіть не був запакованим, а лежав у брудному пакеті. Я від подібного відмовився. Наступного дня ми з операторами домовилися про встановлення картки у телевізор, телефоном вони навіть не запитали моделі телевізорів та запевнили, що апаратура точно підійде. Я вирішив доплатити за послугу і не залежати від модемів.

Проте картка не підійшла. А це вже був другий вечір поспіль, що я провів з працівниками компанії. Коли я задумався про розторгення договору, мені все ж пообіцяли новий модем у нашу третю зустріч, якої так і не сталося. Немає у них нового обладнання, як виявилося. І культура спілкування з клієнтом також відсутня. Аби розторгунти договір, довелося чекати на працівників у суботу, приїхали вони значно пізніше заявленого часу і досі не повернули гроші, що залишалися на рахунку».

За останній рік кількість незадоволених роботою компанії «Воля» значно зросла. Люди скаржаться і на якість послуг, і на культуру працівників, і на появу заборгованостей після розторгення договору.

«Електронна книга скарг України» сподівається, що компанія не забула про місію, яку собі поставили: «Ми відкриваємо світ для наших клієнтів, забезпечуючи доступ до найращих джерел інформації, розваг та комунікацій».

Пропонуємо декілька наших порад, яких варто дотримуватися за розторгнення договору.

1.    «Не користуємось послугами»
У службі підтримки за бажання розірвати договір Вас переключать на справжніх професіоналів, що обіцятимуть золоті гори та обов‘язково поцікавляться, що саме не влаштовує клієнта. За бажання якомога швидше розірвати всі стосунки оптимальною є відповідь: «Не користуємося послугами».

2.    Повна екіпіровка
За можливості просіть, аби обладнання забирали з дому, в не Ви везли до офісу. Часто на місці виявляється, що не вистачає навіть коробок від техніки, вдома ж все під рукою.

3.    Цілковите узаконення
За розторгнення договору обидві сторони підписують відповідну угоду, один з примірників якої залишається у колишнього клієнта.

Щиро Ваша, “Електронна книга скарг Україин”;)

reaction.ua@gmail.com:підписка

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах