fbpx

Українці не отримують свої мобільні з ремонту

Все частіше українці скаржаться, на сервіси по ремонту мобільних телефонів. На сайт “Електронної книги скарг України” звертається багато споживачів, які незадоволені якістю надання послуг з ремонту складно-побутової техніки. Близько...
Фото: dancefourlifes.blog.cz

Все частіше українці скаржаться, на сервіси по ремонту мобільних телефонів.

На сайт “Електронної книги скарг України” звертається багато споживачів, які незадоволені якістю надання послуг з ремонту складно-побутової техніки. Близько 10 звернень зі ста  усіх скарг цієї темтики, складають скарги на ремонт мобільних телефонів.

Але реальні кількість незадоволених громадян наданням таких послуг – значно більша. Споживачі віддають в незрозумілі пункти ремонту мобільних телефонів свої стільникові, і не моужть отримати їх місяць два і навіть більше. Тим паче, що здавши телефон на ремонт, їм дають ось такі квитанції (див.малюнок), на яких неможливо встановти конкретного виконавця послуг.

remont

Наприклад, з такою проблемою зіштовхнувся один з користувачів мережі: “Телефон вийшов з ладу, чоловік звернувся до сервісного центру, який був по дорозі додому. На вході висіла вивіска «Ремонт мобільних телефонів». Телефон взяли у ремонт, оформили якийсь «папірець», який важко назвати квитанцією, де не зазначено ні назви суб’єкта господарювання, ні фактичної адреси приймального пункту.

Від серпня і до кінця жовтня споживач свого телефону не міг отримати назад у працюючому стані. Коли фахівці організації надіслали запит до суб’єкта господарювання, у відповіді зазначалося, що за цією адресою працює магазин з продажу мобільних телефонів. У розмові з фахівцями власник запевняв, що жодних робіт з ремонту мобільних телефонів ніхто не проводить. І це при тому, що на момент подання запиту та отримання відповіді вивіска «Ремонт мобільних телефонів» так і продовжувала прикрашати вхід.

Коли власник магазину зрозумів, що порушує «Правила побутового обслуговування населення», Закон України «Про захист прав споживачів», та «Інструкції по прийманню телефонів у ремонт та по наданню послуг з ремонту такої апаратури»: по-перше, мобільний швидко відремонтували (бо знайшлося інше пояснення – продавець взяв мобільний на ремонт без відома власника магазину, тому і ремонтує сам і відповідає особисто); по-друге, такий вже ремонт обійшовся без

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “ЯК ПОВЕРНУТИ ТОВАР КУПЛЕНИЙ В ІНТЕРНЕТІ?

28 вересня приватний підприємець подав пояснення до Головного управління, що телефон у ремонт взяв продавець магазину без його відома, телефон вже відремонтовано і споживач може його отримати без оплати за послуги. Коли ж споживач прийшов за своїм телефоном – він його не отримав, але отримав велику дозу неприкритого хамства та образ, про що споживач повідомив Головне управління.

Ми  попереджаюємо споживачів послуг з ремонту складно-побутової апаратури:

по перше: для отримання послуг звертатися до фактичних сервісних центрів, які надають інформацію про свою назву, адресу, оформлюють квитанції суворої звітності як того вимагає законодавство.
по друге: під час оформлення документів на ремонт перевіряти правильність заповнення таких граф у квитанції як: наявність візуальних пошкоджень, терміни виконання замовлення, оціночна вартість виробу, який здасться у ремонт.
по третє: не поспішайте, вимагайте у Вашій присутності «вскрити» телефон та зафіксувати наявність чи відсутність попадання вологи у телефон, тому що дана причина часто стає відмовою у проведенні гарантійного ремонту, або відмови у наданні гарантій після проведення платного ремонту.

Коли ремонт виконано:

Існують гарантійні терміни на здійснений ремонт. Їх позначають у квитанції про роботу, яку виконав майстер. А щодо товарів, робіт, послуг, на які гарантійні терміни не встановлено, споживач має право висунути продавцю, виробникові чи виконавцю відповідні вимоги, якщо недоліки виявлено протягом шести місяців.

Електронна книга скарг України

lorem

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!
- 45%! НА ПОДАЧУ СКАРГ. НЕ ПРОҐАВ 
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК