Українці не отримують свої мобільні з ремонту

Все частіше українці скаржаться, на сервіси по ремонту мобільних телефонів. На сайт “Електронної книги скарг України” звертається багато споживачів, які незадоволені якістю надання послуг з ремонту складно-побутової техніки. Близько...
Фото: dancefourlifes.blog.cz
Фото: dancefourlifes.blog.cz

Все частіше українці скаржаться, на сервіси по ремонту мобільних телефонів.

На сайт “Електронної книги скарг України” звертається багато споживачів, які незадоволені якістю надання послуг з ремонту складно-побутової техніки. Близько 10 звернень зі ста  усіх скарг цієї темтики, складають скарги на ремонт мобільних телефонів.

Але реальні кількість незадоволених громадян наданням таких послуг – значно більша. Споживачі віддають в незрозумілі пункти ремонту мобільних телефонів свої стільникові, і не моужть отримати їх місяць два і навіть більше. Тим паче, що здавши телефон на ремонт, їм дають ось такі квитанції (див.малюнок), на яких неможливо встановти конкретного виконавця послуг.

remont

Наприклад, з такою проблемою зіштовхнувся один з користувачів мережі: “Телефон вийшов з ладу, чоловік звернувся до сервісного центру, який був по дорозі додому. На вході висіла вивіска «Ремонт мобільних телефонів». Телефон взяли у ремонт, оформили якийсь «папірець», який важко назвати квитанцією, де не зазначено ні назви суб’єкта господарювання, ні фактичної адреси приймального пункту.

Від серпня і до кінця жовтня споживач свого телефону не міг отримати назад у працюючому стані. Коли фахівці організації надіслали запит до суб’єкта господарювання, у відповіді зазначалося, що за цією адресою працює магазин з продажу мобільних телефонів. У розмові з фахівцями власник запевняв, що жодних робіт з ремонту мобільних телефонів ніхто не проводить. І це при тому, що на момент подання запиту та отримання відповіді вивіска «Ремонт мобільних телефонів» так і продовжувала прикрашати вхід.

Коли власник магазину зрозумів, що порушує «Правила побутового обслуговування населення», Закон України «Про захист прав споживачів», та «Інструкції по прийманню телефонів у ремонт та по наданню послуг з ремонту такої апаратури»: по-перше, мобільний швидко відремонтували (бо знайшлося інше пояснення – продавець взяв мобільний на ремонт без відома власника магазину, тому і ремонтує сам і відповідає особисто); по-друге, такий вже ремонт обійшовся без

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “ЯК ПОВЕРНУТИ ТОВАР КУПЛЕНИЙ В ІНТЕРНЕТІ?

28 вересня приватний підприємець подав пояснення до Головного управління, що телефон у ремонт взяв продавець магазину без його відома, телефон вже відремонтовано і споживач може його отримати без оплати за послуги. Коли ж споживач прийшов за своїм телефоном – він його не отримав, але отримав велику дозу неприкритого хамства та образ, про що споживач повідомив Головне управління.

Ми  попереджаюємо споживачів послуг з ремонту складно-побутової апаратури:

по перше: для отримання послуг звертатися до фактичних сервісних центрів, які надають інформацію про свою назву, адресу, оформлюють квитанції суворої звітності як того вимагає законодавство.
по друге: під час оформлення документів на ремонт перевіряти правильність заповнення таких граф у квитанції як: наявність візуальних пошкоджень, терміни виконання замовлення, оціночна вартість виробу, який здасться у ремонт.
по третє: не поспішайте, вимагайте у Вашій присутності «вскрити» телефон та зафіксувати наявність чи відсутність попадання вологи у телефон, тому що дана причина часто стає відмовою у проведенні гарантійного ремонту, або відмови у наданні гарантій після проведення платного ремонту.

Коли ремонт виконано:

Існують гарантійні терміни на здійснений ремонт. Їх позначають у квитанції про роботу, яку виконав майстер. А щодо товарів, робіт, послуг, на які гарантійні терміни не встановлено, споживач має право висунути продавцю, виробникові чи виконавцю відповідні вимоги, якщо недоліки виявлено протягом шести місяців.

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах