Українці не можуть повернути гроші за відмінені концерти росіян

Лист від Анастасії, яка не може повернути гроші за куплені квитки ще в березні.  На “Електронну книгу скарг України” написла Анастасія, вона переконує, що за квитки гроші ніхто не...

Лист від Анастасії, яка не може повернути гроші за куплені квитки ще в березні. 

На “Електронну книгу скарг України” написла Анастасія, вона переконує, що за квитки гроші ніхто не збирається повертати.

ОСЬ ЇЇ ЛИСТ: 

“Звертаюся до Вас з такою проблемою.

На початку 2014 року мною були придбані через інтернет-сайт Parter.ua 2 квитки на концерт російського піаніста Дениса Мацуєва (1800 грн. кожний). Концерт мав відбутися 27 березня. Однак 13 березня вийшов скандальний «список підписантів» – перелік російських діячів культури та мистецтва, які підтримали політику свого президента щодо ситуації в Криму та Україні в цілому. Серед фігурантів цього списку були, зокрема, два видатних діяча культури Росії – Володимир Співаков та Денис Мацуєв. Концерти обох виконавців мали відбутися в Національній Опері України (відповідно 19 червня та 27 березня), організатором концертів виступило ТОВ «Інтер-Класік». Вже 14 березня на сайті Опери з’явилося повідомлення про відміну концертів Володимира Співакова, Дениса Мацуєва та інших артистів (пояснення – «принципова позиціящодо неможливості співпраці з підписантами згаданого звернення»).

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “Власний досвід: “Citycom не повертав телефон, допомогли друзі і штурм Фейсбук”

В той же час, на сайті організатора та білетної агенції Parter.ua було опубліковано повідомлення про те, що концерт перенесено на 13 грудня 2014 року, і що усі квитки є дійсними, а продаж їх продовжується.

Згодом у пресі, по телебаченню та в мережі Інтернеті з’явилися  численні повідомлення про відміни концертів іноземних виконавців за різних причин (здебільшого, політичного характеру). Також стало відомо, що практично в усіх випадках відмін концертів організатори зникали, не повернувши коштів (лише нещодавно розпочалася компенсація коштів за квитки на концерти, які влаштовувало ТОВ «Єнисей Україна», вочевидь, після широкого громадського резонансу).

Отже, в мене теж закралася підозра в тому, що концерт, який начебто перенесений, не відбудеться. Я звернулася з запитанням по електронній пошті, чи відбудеться все ж таки виступ Дениса Мацуєва, до Національної Опери, на що отримала відповідь, що концерт скасовано, щодо компенсації витрат потрібно звернутися до організатора – ТОВ «Інтер-Класік».

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “Десять правил вибору побутової техніки

Також з подібним запитання я звернулася до концертного директора російського піаніста, втім, відповіді не отримала. В той же час, на сайті музиканта в графіку гастролей на 13 грудня заплановано концерт у Люксембурзі (а київський за списком так і залишився 27 березня). Тобто стало абсолютно зрозумілим, що музикант фізично не може виступати одночасно на двох заходах (до того ж,  графіки виступів музикантів плануються заздалегідь, швидко змінити їх вони не можеть).

Я неодноразово намагалася зв’язатися за телефонами, вказаними на сайті організатора, однак там або не відповідали, або ж вмикався автовідповідач з записом: «Опера в односторонньому порядку відмінила концерт Володимира Співакова. Ми розбираємося з цим питанням. Слідкуйте за нашим сайтом» (про концерт Дениса Мацуєва є лише єдине повідомлення на сайті: «концерт перенесено на 13 грудня. Всі квитки дійсні».

Я вирішила звернутися до офісу організаторів, адреса якого була вказана на сайті компанії (аналогічна юридична адреса вказана в Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України). Прибувши за адресою м. Київ, вул. Закревського, 22, я дізналася, що дана організація тут не перебуває і ніколи не знаходилась (тут є лише абонентська скринька). Отже, встановити фактичне місцезнаходження компанії «Інтер-Класік» власними силами неможливо.

В Інтернеті я знаходила статті з приводу цього конфлікту (стосовно відміни концерту Співакова), де, зокрема, директор ТОВ «Інтер-Класік» Худяков І.І. посилається на те, що його компанія ні в чому не винна, а відповідати має саме Національна Опера, яка в однобічному порядку ці концерти відмінила. І тут же наводиться позиція Опери: мовляв, ми не повертаємо коштів, адже їх не приймаємо, усі квитки продавалися через організатора, до нього й претензії. Вочевидь, ця стаття була написана ще тоді, коли організатори виходила на зв’язок.

На даний момент зв’язку ніякого немає, однак, квитки продовжують продаватися (як на сайті організатора, так і на сайті білетної агенції). Отже, незважаючи на те, що цей концерт у грудні не може відбутися, споживачів свідомо вводять в оману і продають їм квитки на неіснуючий захід (до речі, залишилося небагато місць).

Зрозуміло, що білетна каса не несе відповідальності за інформацію щодо концертів (адже вона, як зазначено на сайті www.parter.ua, «не уповноважена Організатором заходу на приймання від глядачів претензій, на повернення грошових коштів в обмін на продані квитки, не контролює прохід глядачів на захід, а так само не контролює те, чи надав Організатор видовищну послугу, чи ні, чи відбувся захід, чи ні, і якщо ні, то з якої причини це сталось(з вини виконавця, чи через дію форс-мажорних обставин»). Однак така позиція також порушує право глядача на «достовірну, доступну інформацію, що надає йому право вибору». До того ж, організатор, який міг би посилатися на дію форс-мажорних обставин, не надає довідку від ТПП про настання обставин непереборної сили, натомість ухиляється від зв’язку з обманутими покупцями.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “Parter.ua – як нечесно заробити мільйон на продажі квитків

Я надіслала рекомендованого листа з повідомленням на юридичну адресу організатора (зрозуміло, що це лист в нікуди, однак, так в мене, принаймні є підтвердження того, що я намагалася отримати відповідь у письмовому вигляді).

Через постійні хвилювання в мене погіршився стан здоров’я (переживання викликали сильні головні болі). Я і раніше мала не дуже міцне здоров’я, будь-які сильні хвилювання призводили до негативних наслідків.

Розумію, що, мабуть, єдиний шлях тепер – це звернення до суду щодо захисту прав споживачів. Однак надія невелика: винних встановити дуже важко, а споживач, як завжди, залишається «у дурнях».”

Для журналістів можемо надати контакт.

Щиро Ваша, “Електронна книга скарг України”;)

reaction.ua@gmail.com:підписка

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

apteka mujchine for man ukonkemerovo woditely driver.

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах