Техномережа F5 підзабула про права споживача

Наша читачка з Рівного написала про те, як магазин “F5” не дбає про споживачів. На «Електронну книгу скарг України» написала користувачка Лрусо. Вона переконує техномережа F5 не перевіряючи робочого...
техно

Наша читачка з Рівного написала про те, як магазин “F5” не дбає про споживачів.

На «Електронну книгу скарг України» написала користувачка Лрусо. Вона переконує техномережа F5 не перевіряючи робочого стану принтера впарило їй поламану техніку, але це стало зрозуміло вже вдома. «Я купила принтер CANON MG 2440, в Украние, город Ровно, в магазине “Ф5”. В магазине, принтер продали в коробке, не открывая и не проверяя его рабочее состояние, объяснив, что им придется вскрыть картриджы, и если я вдруг передумаю, то они не смогут его потом продать», – пише вона. В техномережі F5 чи то забули, чи то просто вважають, не потрібним заповняти гарантійний талон (до слова, -ред.), після того, як Лрусо прийшла до дому, підключивши пристрій, встановивши усі драйвера, вияилося, що принтер працює, м’яко кажучи, не зовсім так, як повинен би…

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “За один обід у ресторані «Олива» чиновник Київради заплатив норковою шубою

«При печати Word doc. принтер печатает за пределами листка А4, то есть при любых параметрах напечатать текст на А4 я не могу, слова по все 4 стороны страницы обрезаются! Когда принтер не подключен к компьютеру, сделать ксерокс А4 оказалось так же проблематически, так как, он просто не допечатывает до конца документ!!»

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “Власний досвід: “Citycom не повертав телефон, допомогли друзі і штурм Фейсбук”

Звичайно, в праві споживача поміняти товар неналежної якості на такий самий або повернути собі гроші. Чим і намагалася скористатися наша читачка, щоправда у неї це вийшло дуже кумедно, їй довелося злощасний принтер по декілька разів привозити в саму техномережу F5 і до сервісного центру, який мав би видати їй акт, що техніка дійсно несправна…

«Придя в сервис, мне сообщили, что данная модель так и работает, и об этом мне должны были сообщить при покупке. Я вернулась в магазин, где мне сказали что для возврата нет причины, так как модель рабочая. И даже если я хочу вернуть его в МАГАЗИН, мне надо подтверждение того, что МФУ находиться в рабочем состоянии, и не было постороннего вмешательства в прибор». І тут почалися ці поневіряння – довелося двічі навідуватися до сервіс центру, навіть із самим працівниками магазину «F5», але тим не менш, все закінчилося не в користь споживача.

ДИВІТЬСЯ КРАЩІ ВІДЕО: “СВІТ ВІДЕО – КРАЩІ ВІДЕО З УСЬОГО СВІТУ

«Продавец, начал предъявлять претензии сервису, что они не взяли на гарантийный ремонт, и СЕРВИС в сою очередь, сообщил продавцу, что этот МФУ так и работает изначально! и что нет разъяснений компании, по поводу этой модели, и что его работа, принята считаться нормальной, даже если это не соответствует логике!!!»

Тепер наша читачка насолоджується напів-принтером. Тому що, ні в сервісі не знають, як виправити цей дефект ні в магазині не хочуть повертати гроші за принтер.

Сподіваємося, що Рівненська спілка захисту прав споживачів зверне увагу на недобросовісний магазин  «F5» і прийме відповідні міри.

Щиро Ваша, «Електронна книга скарг України»;)

reaction.ua@gmail.com:підписка

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах