Столичні ТЦ чхали на розвиток прав споживача

Власним досвідом ділиться менеджер з розвитку проекту «Електронної книги скарг України», який допомагає нам налагодити стосунки із найбільшими ТЦ.  Хотіли роздати листівки споживачам, в яких би розповіли про їхні...
Торговый центр-споживач
ТЦ-споживач

Власним досвідом ділиться менеджер з розвитку проекту «Електронної книги скарг України», який допомагає нам налагодити стосунки із найбільшими ТЦ.  Хотіли роздати листівки споживачам, в яких би розповіли про їхні права. Але не все так легко, рекламні менеджери ТЦ, стають горою, щоб цього не сталося.

«15 березня у всьому світі відзначають Міжнародний День споживача. Наша команда вирішила об’єднати не байдужих людей, партнерів, і долучитися до такої акції. В цей день ми роздамо пару тисяч листівок українцям, в яких напишемо про ті права, які в них є і якими, вони забувають користуватися.

Листівки зроблені, усі партнери спрацювали гідно, і дійшла справа до перемовин із ТЦ. От тут і почалося найцікавіше і найнеочікуваніше.  Менеджери торговельних центрів ладні захищатися своїх орендарів, усіма методами, і тільки б не розвивати українського споживача, а разом з цим і сервіс.

[pull_quote_left]СКЛАЛОСЯ ВРАЖЕННЯ, ЩО МЕНЕДЖЕРИ ТЦ НЕ ДЛЯ РОЗВИТКУ ТОРГОВИХ МЕРЕЖ І НЕ ДЛЯ СПІВПРАЦІ, А ДЛЯ ТОГО, ЩОБ БУТИ ПЕРЕПОНОЮ, ЯКУ НЕОБХІДНО ПОДОЛАТИ, ЩОБ ЗРОБИТИ ДОБРУ СПРАВУ[/pull_quote_left]

В ТЦ «Дрімтаун» почувши про акцію відкрито сказали, що подібні перформанси у них платні, а якщо хочемо бартерну основу – доведеться писати лист-прохання. Куди, не зрозуміло, попросили перетелефонувати в інший відділ, де знову  ж таки довелося пояснювати наші плани. Загалом, жодної координації і бажання співпрацювати. Склалося враження, ніби, менеджери по рекламі не для розвитку ТЦ і не для співпраці, а для того, щоб стати перепоною, яку необхідно подолати, щоб зробити добру справу.

В новому ТЦ «Гуллівер» здивували кардинально. Здавалося, що це останній острівець надії 😉 Новітній, такий хороший, мімімі-шний, але це тільки здавалося. Тамтешні менеджери з реклами запевнили, що подібні акції: «протиречать корпоративній етиці, так як ТЦ підтримує продавців»! а НЕ СПОЖИВАЧІВ. Уявіть собі, що Ви не підтримуєте тих, хто приносить гроші, тих, хто складає основу всьому тому, що у Вас є!

Тільки подумати…»

Ми пишемо про цей досвід, хоч і не хотіли виносити подібні розмови на загал, але хочемо, щоб споживачі знали,  що в гарних ТЦ можуть ховатися корисні люди, які не зацікавлені в розвитку суспільства, конструктивно-духовних взаємодій та інших гарних слів та добрих справ.

Але ми все одно виконаємо заплановане!

 

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах