“Sport Life” порушує Закон України і права споживача?

Спорт Лайф – мережа спортклубів американця російського походження Дмитра Єкимова тотально порушує Закон України. Про це пише наша читачка Марина. Марина вирішила зробити подарунок для мами – купити абонемент...
Спорт-лайф-займаються-відгуки

Спорт Лайф – мережа спортклубів американця російського походження Дмитра Єкимова тотально порушує Закон України. Про це пише наша читачка Марина.

Марина вирішила зробити подарунок для мами – купити абонемент у відомий спорт.клуб «Спорт Лайф».

«Годовой абонемент тренажерный зал+бассейн заплатила почти 6000 гривен. По причинам связанных со здоровьем мама не захотела ходить в спортивный клуб. Спустя 2 месяца так ни разу и не посетив Спорт-лайф, решила отдать абонемент МНЕ, чтоб не пропал».

Вона і гадки не мала, що в цій мережі так жадібно ставляться до грошей, а своїх клієнтів навіть не чують. Їй банально відмовили в тому, щоб перереєструвати абонемент, пише Марина.

«На месте менеджеры сказали, что такое переоформление абонемента стоит 2000 гривен!! И хотя я сама и купила абонемент, и сама оформила его на маму, а мама ни разу и не ходила, – это для них не важно – им бы только получить 2000 гривен», відмічає Марина.

Тому очевидно, що Марина не захотіла віддавати ще додатково таку суму і вирішила, віддати свій абонемент і забрати свої гроші. Але й тут менеджери мережі вирішили проявити хист і свою «могутність» – прикриваючись умовами договору, який порушує Закон України.

«Я попросила разорвать договор, на что сотрудники четко сказали, что деньги никому не возвращаются! вообще! Абонемент стартовал 17 августа автоматически и будет действовать еще целый год, я хочу разорвать договор и вернуть деньги за неиспользованный период, но у них в договоре прописано, что деньги при одностороннем расторжении не возвращаются».

Журналісти «Електронної книги скарг України» пошукали відповіді на запитання, а чи дійсно можуть на власний розсуд менеджмент «Спорт Лайфу» вирішувати, кому віддати гроші, а кому ні. Виявилося, що люди просто масово б’ються в істериках – створюючи спільноти, в яких називають фітнес клуб обманщиками через те, що з їхніми грішми поводяться наче зі своїми і ми знайшли лишень пару коментарів від задоволених клієнтів…

«НИКОГДА не покупайте карточки по предродаже. В мае купила карточку премиям в клуб на Подоле. Менеджер уверяла, что клуб откроется не позднее июля 2014 года. В итоге клуб в сентябре все еще не открыт. Менеджеры хамят. Деньги вернуть отказываются, в другие клубы сети ходить не могу. Получается, что на три месяца за морозила свои деньги. Не могу ни в другой клуб ходить», – пише користувач одного з форумів. 

Ми вирішили завітати на відповідні форуми і прочитати більше про цю спортивну мережу і були здивовані, що люди, не знають куди подітися від хамського ставлення співробітників. Також нарікають на хабарі під спортивним дахом і категоричний непрофесіоналізм менеджерів які роблять із себе “повелителів спортивної Землі”.

Ось, наприклад, 16 серпня 2014 року пише Ірина. Вона принесла їм довідку для того, щоб відвідати басейн – але не змогла, співробітникам потрібно було більше якихось печаток, тому це і обурило Ірину.

Ось що пише Ірина про “Sport Life”

женщина«Когда пришла в клуб на занятия меня не пустили, обосновывая что им не хватает печатей.Хотя об этом нигде не написано,что на справке должно быть мин.3печати.

В общем сервис на высшем уровне!!!! И коррупция процветает!!! Так как со слов персонала у них можно приобрести справку которая им подходит всего за 100грн. Не рекомендую никому связывается с сетью клубов СЛ!!!!»

Ліля пише, 14 вересня 2014 року.

женщина«Таке хамсько-нагле ставлення працівників і керівництва Спорт Лайф заділо за живе так, що просто цілий день не можу відійти. Так як до клієнтів ставляться у Спорт Лайфі – такого жахливого відчуття у мене не було ніколи. Мова піде про Спорт Лайф на Позняках, а відгук пише мама двох дітей. У нас у всіх карта Преміум. У моїх діток закінчилась дія попередніх медичних довідок, і коли ми прийшли позайматись, нас не пропустили. Що ж, логічно, сину 9 років, за нього я могла б заплатити 100 гривень і показати живота і руки лікарю, який нам би оформив довідку, а от донечці – 2 рочки і 11 місяців, а до 3 років їхні лікарі довідок не дають.

Через два тижні ми пройшли лікарів і прийшли вже з довідками – але БІНГО! нас знову не пропускають. На довідках у нас лише дві печатки – лікаря і завідуючого відділом, довідка на бланку мед.закладу, але печатки закладу не було. Цікаво те, що я приносила аналогічні справки минулого разу для нас всіх, а також таку ж довідку місяць тому принесла моя двохрічна племінниця – і це все прийняли без питань. Коли я почала виясняти в сервісному центрі – мені з досить наглим виразом обличчя заявили “У нас изменилась инструкция, теперь мы вас пропустить не можем”. На моє прохання, давайте я заплачу вашому лікарю по сто гривень за кожну дитину – нехай він просто підтвердить те, що мої діти здорові, відповідь “Нельзя, вашему ребенку еще нет трех лет”.

Спортлайф басейн

На моє прохання використати хоч якусь логіку і зрозуміти, що дві печатки в мене є, діти огляд проходили, може ваш лікар підтвердити “Не нравится, пишите жалобу”. Коли я запропонувала зателефонувати старшому менеджеру – “У нее сейчас выходной, не могу ж я ей его испортить”. Тобто, клієнту зіпсувати вихідний можна, а менеджеру – нізащо. Коли моя доця почала підплакувати, що хоче плавати, баришня заявила, “И не надо здесь бить на жалость”. Одним словом, все це так по-хамське, аж мій старший син сказав “Мама, це вони так принизили нашу гідність!” Нас так і не пропустили, але я це залишити просто так не збираюсь – відгук буду дублювати на всіх можливих сайтах», відмічає Лілія.

Андрій пише про “Спорт Лайф” 13 вересня 2014 року

експертЗанимаюсь в клубе Индустриальный (ТРЦ “Мармелад”) с марта 2014г. (с даты открытия), что могу сказать – один сплошной негатив!!!
1. Клуб открыли с опозданием в 1 год – купил абонемент “Премиум” по предоплате и год ждал;
2. Обещали что будет бассейн и сауны – нет и когда будут не известно;
3. Две недели не работает душевая в раздевалках “Премиум” – обещали что вот вот заработает;
4. Сегодня пришел на тренировку с тренером – не работает уже не только душевая но и раздевалки – всех отправляют переодеваться и мыться в раздевалку “Классик” а там народа полно – все шкафчики заняты а в душ очередь по 3 человека на кабинку, про туалет я вообще молчу;
5. Не советую пользоваться баром и покупать что либо – цены космос, антисанитария полная – бармены посуду моют плохо, напитки не доливают;
6. Рецепшен – постоянные очереди, сотрудники злые и дерганые, по какому принципу выдают ключи в раздевалку для меня загадка – постоянно передеваешься у кого то на голове!
7. Сервис центр – вообще не понимаю зачем он этой компании – 5 раз обращался – ничем ни разу не помогли. Дежурная отмазка – мы Вас понимаем, но помочь не можем;
8. Система контроля качества отсутствует вообще – жаловаться бесполезно!
Но есть и позитив – это тренера!!!
Ребята молодцы, все спортсмены, квалифицированно все объясняют!
С апреля занимаюсь с тренером Павлом – сбросил 12 кг. И привел себя в отличную форму!

Як відмічають на сайті компанії за останні два роки «Спорт Лайф» контролює половину ринку фітнес-послуг в Києві. До 2015 року ця мережа планує взяти під контроль 75% ринку фітнес послуг в Україні.

І якщо ж мережа хоче досягнути таких цифр – то варто подбати не тільки про грошову винагроду, але й про клієнтів, які відвідують ці спортивні клуби.

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах