Що робити, якщо Вам постійно телефонують колектори?

Колекторів потрібно тримати в сталевих лещатах. Від читачів “Електронної книги скарг України” вже надійшло три листи про вимагання боргу колекторами. На прохання користувачів порталу, “ЕксУ”  надає потрібну пам’ятку для...
kolektor-vyshibaly-ohrana-den'gi

Колекторів потрібно тримати в сталевих лещатах.

Від читачів “Електронної книги скарг України” вже надійшло три листи про вимагання боргу колекторами. На прохання користувачів порталу, “ЕксУ”  надає потрібну пам’ятку для позичальників і поручителів позичальників банків, яка допможе у вирішенні конфліктних ситуацій, що виникли з колекторами і представниками банків, а також інших третіх осіб, що використовують незаконні методи стягнення дебіторської заборгованості за кредитними договорами.

В Україні за останні два-три роки сталося 160 самогубств пов’язаних з діяльністю колекторських служб, – на основі даних антиколекторської компанії “Ваша надія”.

Отже, якщо Вам подзвонив колектор, не панікуйте, – уважно вислухайте, не перебиваючи його, а потім відповідайте, тільки без паніки і впевнено, НАСТУПНЕ:

– Шановний Вікторе Степановичу (чи як звати колектора) Ви стверджуєте, що ви є співробітником компанії “А-ТЕЛЬ БОРГ”(інше), але при розмові з Вами по телефону я не можу ВАС ідентифікувати, так як я не бачу ні Вас, ні ваших документів, ні вашого посвідчення, ні довіреності, ні ліцензії на право займатися даним видом діяльності, ні документів на підставі яких ви пред’являєте до мене претензії.

На підставі всього цього я переконливо прошу ВАС взяти в руки олівець чи ручку і записати на аркуші паперу наступне:

Для того що б звертатися до мене з якимись претензіями та вимогами, ВАМ спочатку потрібно вивчити статті кількох законів. І я переконливо прошу ВАС записати перелік даних статей, а саме:

  •  Ст. 60 Закону України Про банки і банківську діяльність (про банківську таємницю);
  •  Почитати уважно Кримінальний кодекс України, а саме статтю 231. Незаконне збирання з метою використання або використання відомостей, що становлять комерційну таємницю;
  • Ст. 1076 Цивільного Кодексу України;
  • Ст.23 Цивільного Кодексу України;
  • І на останок ознайомитися з 22 статтею ЗУ “Про захист прав споживачів”, поки що все.

У разі повторних дзвінків від Вас або від співробітників Вашої фірми, або не дай Боже приїзду за моєю адресою проживання, дані дії будуть розцінюватися як вимагання і Ви чи  співробітники Вашого відомства, мені байдуже, будуть притягнуті до кримінальної відповідальності на підставі статті 189 Кримінального Кодексу України.

ВАЖЛИВО: на всіх виділених жирним шрифтом фразах намагайтеся якомога більше загострювати увагу інтонацією.

Про роботу колектора:

Колектор – це звичайні люди, які сидять в офісах і отримують зарплату. За день вони роблять сотні дзвінків і в кожній розмові вживають слова, які давлять на людину психологічно, варто це пам’ятати і грати з ними в гру, але усвідомлюючи, що законодавство на Вашому боці. Будьте готові за одну розмову почути сто разів: “Ви ж не хочете щоб Ваші борги зростали”, “Ви ж розумієте, що Вашим дітям доведеться оплачувати Ваш борг”, “Якщо Ви не погасите борг ми приїдемо до Вас”.

Колектор має базу даних де є телефони Ваших родичів, він почне свою роботу саме з них, телефонуватиме, наприклад, Вашій мамі і проситиме її нагадати Вам про Ваш борг. Прохання не телефонувати їй  – ігноруються. Задача, щоб близька людина зірвалася і почала гнівно просити погасити борг сина.

Колектор на цьому не зупиниться, другий етап – дзвінки до Ваших сусідів, колег, директорам на роботі. Як Ви відчуватимете себе, якщо колектор телефонуватиме усім Вашим знайомим і навіть Вашому босу? Невже не соромно? Легше заплатити, правда?

Колектор після таких дзвінків почне погрожувати, не Вам, а Вашим близьким, мовляв, якщо не допоможуть то по закону він подасть на них до суду, наче вони не допомагали йому, прикривали злочинця, понизить їм кредитний рейтинг в банках, тощо. Завдання теж саме – вивести з рівноваги цих людей, щоб вони почали тиснути на Вас.

Колектор  прийде до Вас до дому з іншими колегами, щоб були на його боці свідки. Почне тиснути індивідуально. Можуть дзвонити і годину і дві, якщо знадобиться. Побачать, що є діти, почнуть тиснути на це, згадають про ювенальну юстицію, мовляв, дітей відберуть.

Колектор, як тільки виходить на прямий контакт з боржником, оцінює на скільки людина “ЛОХ”, якщо дійсно він нічого не може зробити, то від психологічних тисків, може перейти до фізичних. Потім почнуть погрожувати, що опишуть майно, заберуть квартиру, людина залишиться ні з чим.

І так буде тривати протягом 3-4 місяців, як правило, потім боржник здається і знаходить гроші, щоб віддати борг.

Чому колектори не подають до суду на боржника? Тому що суд визнає його банкрутом і зобов’яже виплачувати бор по 20-50-100 гривень, а якщо там сума в 100 тисяч? Скільки років чекати?

Тому, краще не брати таких грошей, яких важко повернути, а якщо взяли – віддавайте!

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах