Повсюдні знижки в магазинах столиці показали жадібну націнку на товари, подекуди це 150%

Журналісти "Електронної книги скарг України" завітали до відомої мережі магазинів "Сільпо", як завжди, за продуктами. Але на цей раз були шоковані, наскільки накручують ціни для покупців.

Останній рік – це рік зростання цін на найнеобхідніше. Зросли цінники і на отоплення, і на метро, і на тролейбуси, і за воду стали більше платити – не піднялися лишень зарплати. Супермаркети також не виняток, ціни зростали навколо – в супермаркетах також змінювали цінники. І ось, коли люди вже стали купувати лишень найнеобхідніше, не звертаючи увагу на дорогі та непотрібні товари – настає час, що називається, показати справжню ціну. Так сталося із “Сільпо”. 

Ось, наприклад, тільки вдумайтеся, на одну пластмасову тацю накрутили аж 30 гривень! Колись вона коштувала 89 гривень, тепер опустили ціну до 59. І навряд чи ця ціна збиткова для власників “Сільпо”, справжня ціна цього продукту може сягати максимум 10-15 гривень. Ось і подумати тільки куди дивиться Антимонопольний комітет, адже подібна ціна майже по всіх супермаркетах?

Фото: "ЕКСУ"

Фото: “ЕКСУ”

Ідемо далі, і наступний стенд із товарами нас таож дивує. Тут каструля раптом подешевшала на 900 гривень 99 копійок. Уявіть собі, що хтось придбав її за майже 1300 гривень. Важко повірити, як потрібно любити своїх покупців, щоб “напарювати” товари втридорога? Але й це ще не усе.

Фото: ЕКСУ

Фото: ЕКСУ

За рогом нас чекає наступний стелаж із дуже цікавими пропозиціями. Наприклад, пательня. Коштувала майже 1700 гривень, а теперь 500 – вигідно правда? Нас дивує от що, чому ж не оцінити тоді цей товар в 20 тисяч гривень, і не спробувати його продати. Нам прикро, що “Сільпо” не думає про гаманець покупців, а лишень зайняте набиттям свого гаманця. Знову ж таки запитання до Антимонопольного комітету – чому він бездіє, і чим займається за наш рахунок?

ФОТО: ЕКСУ

ФОТО: ЕКСУ

Читаємо, про антимонопольний комітет. Одне із основних завдань: “Здійснення державного контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції, запобігання, виявлення і припинення порушень законодавства про захист економічної конкуренції”. Ми вже були свідаками того, як супермаркети користуючись своєю монополією банально змовилися і продавали товар по завщених цінах – банально домовившись це робити.

Який супермаркет ризикне ставити ціни в 5 разів дорожче на продукти, якщо у конкурента вони будуть нижче? Правильно, – ніякий. А якщо конкуренти домовилися про існування націнки? Тоді можна хоч і по десять тисяч продавати продукти, які коштують 100 гривень. І байдуже, на які товари ставити подвійну націнку. Кулькові ручки по 15 гривень? Будь ласка, хоч і коштують вони 8 і це при тому, що навіть роблячи знижку в 50% супермаркет не дозволить це робити собі у збиток. Тобто, цілком імовірно, що реальна ціна десь 2-3 гривні цих ручок, а парять їх покупцям за 15.

4v9mUvhQOtU

Нагадаємо, що нещодавно наша читачка Марина з Києва, писала про підозрілу акцію в магазині “Карі”. Там власники вирішили не дотримувати Закону України “Про права споживача” і ввести в оману покупців. Цінники товару були з урахуванням знижки в 99%!!! А на касі товар продавали за старою ціною.

І просто блукаючи магазинами столиці можна помітити, що, наприклад, сукня, яка коштувала 2000 гривень зараз продається за 700. То, вибачте, навіщо одразу ж ставити ціну в сто разів дорожче, щоб потім благати її придбати?

Якщо вам відомі подібні приклади нахабства – надсилайте нам свої листи, ми їх опублікуємо!

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах