Ну і їмо: фастфудів в Україні буде все більше

Огляд ринку фастфудів в Україні. Як збільшилися українські апетити, та до чого це призведе? Останні місяці  шедевральних  відкриттів фастфудів не було – порадувало лишень КFC, а до них відкрився...
ФАСТ

Огляд ринку фастфудів в Україні. Як збільшилися українські апетити, та до чого це призведе?

Останні місяці  шедевральних  відкриттів фастфудів не було – порадувало лишень КFC, а до них відкрився “МкФоксі”, як усі надіялися – конкурент найбільшої мережі швидкого харчування МкДональдз. Але, нічого не вийшло. Тепер КFC взялося за удари по гаманцю МкДональдз.

Але,  маркетингові війни цих двох компаній відбуваються на значно вищому рівні, ніж серед інших – яких теж не мало. Тим паче, що останнім часом торгово-розважальні комплекси стають не просто місцем для шопінгу, а епіцентром розваг. І хоч головною метою відвідування торгових центрів залишається купівля речей, все ж таки з розвитку молів українці обирають похід до торгового центру як спосіб приємного проводження часу.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “Таємний покупець: Саsta на печерську

МІСЦЕ ЗУСТРІЧІ – ФУДКОРТ

Яскравий приклад – в будь-який час дня в торговому центрі саме у фудкорті можна побачити найбільше скупчення людей. Це підтверджується і статистикою: за 10 років витрати українців на відвідування кафе і ресторанів збільшилися з 2.2% до 5.2% з тенденцією до подальшого зростання. При цьому витрати на одяг і взуття, за яким традиційно йдуть до молів, залишаються практично на одному ж рівні 5-6%.

Додамо до цього, що українці – “кулінарна нація” і отримаємо відпові, чому ресторани в торгових центрах починають грати роль могутнього “якоря”, який заволікає відвідувачів.

Торгові центри не зволікають і реагують на зростаючу популярність громадського харчування. Наприклад, в 2005 році кафе і ресторани в ТЦ займали всього 3 % від загальної орендної площі, а вже через 6-7 років ця цифра сягала – 8%. В Америці і Європі, до стандартів яких прагне ринок торговельної нерухомості України, цей показник становить 10-15%.

ФУДКОРТ-ЗОЛОТО ДЛЯ ВЛАСНИКІВ ТЦ

Мережеві орендарі – просто скарб для власників торгових центрів. Адже вони і надовго заключають договори і збільшують потік відвідувачів, а головне за допомогою своєї роботи допомагають відвідувачам знаходитися в молах довше.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ““Текстери” за кермом. Чи варто їх заборонити в Україні?

Саме ресторан у складі ТРЦ дає можливість відвідувачеві відпочити від насиченого шопінгу в максимально комфортних умовах і далі продовжити покупки” , – зазначає Ксенія Євгеньєва, керуюча популярної мережі суші -барів та ресторанів “Євразія”.

КРИЗА І ФУДКОРТ – ЯК ДБАЛИ ПРО НАШІ ГАМАНЦІ

Особливо актуальним це стає в кризовий період, коли люди скорочують свої витрати на розваги. Наприклад, американські і європейські ресторани часто вдаються до нетрадиційних акціяй для залучення відвідувачів в кризу. Наприклад, в лондонському ресторані Little Bay цілий місяць не приносили відвідувачам рахунок – клієнти платили стільки, скільки вважали за необхідне, що дозволило залучити кількість нових клієнтів, яка перекрила всі витрати.

У Великобританії, в одному з ресторанів, дозволили приносити випивку з собою, встановивши плату за вхід у розмірі 5 фунтів – як результат аншлаг в барі.

Найпопулярніша в світі мережа кав’ярень Starbucks, теж знайшла вихід під час кризи, – пропонувала своїм клієнтам недорогу розчинну каву в пакетиках, хоча ціна звичайне лате в цьому закладі складає від 4$. Це допомогло утримати клієнтів, які звикли пити каву кожен день, але вже не могли платити за нього більше долара.

Щиро Ваша, “Електронна книга скарг України”;)

reaction.ua@gmail.com:підписка

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах