Куди поскаржитися на спеку і хамство в потягах?

Літом в поїздах особливо відчуваєш усі принади сервісу від залізниці… …чи кондиціонер зламався, чи постільну білизну брудну дали, загалом улюблена поїздка може стати пеклом, тому журналісти «Електронної книги скарг...
Zliznycia-potiah-vagon-ukrzaliznycia-poezd
Фото: irivne.info

Літом в поїздах особливо відчуваєш усі принади сервісу від залізниці…
…чи кондиціонер зламався, чи постільну білизну брудну дали, загалом улюблена поїздка може стати пеклом, тому журналісти «Електронної книги скарг України» підготували ТОП-6 незручностей в поїздах і поради, як їх можна вирішити.

1) Немає мила і туалетного паперу. Туалет брудний
Наявність мила і паперу – обов’язкове, тому, якщо і немає цих атрибутів – вимагайте їх у провідника. До речі, якщо туалет брудний, провідник має мити його чотири рази на день і не просто пройтися ганчіркою по «проблемних» місцях, а з миючими і дезінфікуючими засобами.

2) Постільна білизна погано упакована, упаковка пошкоджена чи навіть волога
Якщо Вам видали постільну білизну, яка не герметично запакована, без ярлика в середині або не впевнені в чистоті білизни? Вимагайте замінити його. Провідник повинен це зробити безкоштовно.

ДОВІДКА: В усіх вагонах має бути охолоджена кип’ячена або бутильована вода

3)Спека чи холод
В кожному вагоні має бути термометр. Взимку він має показувати від +18 до +22, а влітку від +22 до +26 у вагонах з кондиціонером. Якщо кондиціонера немає – мають відчинятися вікна! Це порушення, коли бідні пасажири задихаються від спеки, і не можуть зробити протяг – вікна забиті цвяхами. Якщо не працює, знайте! Ви маєте право на виклик електромеханіка. Якщо він від його візиту нічого не змінилося, вимагайте перевести Вас в інший вагон або повернути частину вартості від квитка. І правила рівня, як для тих, хто їде в купе, так і для тих хто в плацкарті.

4) Провідник вимагає здавати постільну білизну
Пам’ятайте, Ви не зобов’язані цього робити. Прибирати постільну – обов’язок провідника і вимагати це робити від Вас, – цього він не може. Щоб її забрати власноруч він може попросити Вас встати тільки за 30 хвилин до прибуття потягу.

ДОВІДКА: Провідник повинен за пів години будити пасажира. Але попереджувати про прибуття до проміжних станцій – ні.

5) Не випускають з вагона
Якщо поїзд зупиняється більш ніж на 5 хвилин – Ви маєте право на свіже повітря. Часто провідники просто не відчиняють двері, але знайте, що в Ваших правах вийти на двір, якщо зупинка 2-3-4 хвилини, тоді доведеться почекати до наступної.

6) Закриття туалетів на станції
На жаль, в наших поїздах стара технологія – усі «старання» пасажирів змиваються безпосередньо на колії, тому, як і були встановлені санітарні зони – так вони і будуть діяти, доти, доки Укр.залізниця не вирішить встановити спеціальні біо-туалети, яким не потрібно змивати все на вулицю.

ДОВІДКА: Кому скаржитися на провідника? Якщо пасажиру не подобається, як його обслуговує провідник, наприклад, його тон або манери, той Ви в праві вимагати книгу скарг.

7) Спальні місця – Ваші!

Часто пасажири, які їдуть в денний час доби з місцем на нижній полиці, соромляться потривожити супутників, які мило випивають чи читають книгу на їхньому місці. Так от, Ви спокійно можете проганяти і просити всіх, хто сидить на Вашій полиці звільнити місце. Згідно пункту 7.14. Правил перевезення: “… Пасажири можуть користуватися спальними місцями в будь-який час доби”.

Ви навіть можете попросити провідника підняти або опустити верхню полицю, за законом, це теж його прямий обов’язок. “… Підняття і опускання верхніх полиць, на бажання пасажирів, виконують провідники вагонів”.

Якщо у Вас є скарги на потяги не забувайте НАПИСАТИ СКАРГУ нам!)

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах