Фото: bestgallery.pics

Історія виникнення світових логотипів одягу

Хтось любить носити одяг з крокодилом, хтось із акулою чи написом Nikе, як з’явилися на світ ці логотипи, підбірка від журналістів “ЕКСУ“. Lacoste Lacoste зараз дуже популярний і престижний...

Хтось любить носити одяг з крокодилом, хтось із акулою чи написом Nikе, як з’явилися на світ ці логотипи, підбірка від журналістів “ЕКСУ“.

lakoste

Lacoste

Lacoste зараз дуже популярний і престижний бренд. Маленького зеленого крокодильчика, нашитого на всіх речах Lacoste знає кожен. Творець цього бренду- Жан Рене Лакост (Jean Rene Lacoste) до заснування компанії (1933), яка виробляла майки для гри в теніс, був досить відомим спортсменом, грав у теніс. Серед своїх колег-спорстменів мав прізвисько Алігатор. Одного разу один з друзів Жана Рене ненароком намалював маленького крокодила, якому судилося стати логотипом відомого сьогодні на весь світ бренду.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “Топ-сайдери, кріпсери, оксфорди. Поговоримо про взуття

Ralph-Lauren

Ralph Lauren 

У 1968 році єврейський виходець з Білорусії Ральф Ліфшиц, він же Ralph Lauren, зареєстрував компанію Polo Fashions. Фірмовим логотипом бренду стає гравець в поло верхи на коні. Як зізнається сам Ральф Лорен, гра в поло завжди для нього була уособленням багатства, розкоші і влади. З дитинства він мріяв прилучитися до цього суспільства, бути успішним і ніколи не згадувати своє голодне дитинство.
Paul-Shark

Paul & Shark

Історія логотипу Paul & Shark виникає  з історії створення назви. В основу ідеї назви ліг випадок. Одного разу Жан Людовіко Діні (творець модного бренду) побачив яхту з назвою Paul & Shark, яка дуже сподобалося йому.
Спочатку він назвав свою фірму Dini & Shark, a пізніше цілком запозичив назву у незнайомого парусника. Фірмові кольори марки: колір моря, відтінки синього і блакитного. Крім того, відмінною рисою Paul & Shark стала упаковка товару в тубуси схожі на ті, в яких зберігають пляшки віскі.
Fendi

Fendi

Логотип Fendi – це дві літери F, розташовані «валетом». Їх часто порівнюють з пазлом, але очевидно, що це просто дві літери F, одна горілиць інша розташована нормально. Ідея логотипу належить Карлу Лагерфельду (Karl Lagerfeld). На сьогоднішній день це один з найулюбленіших принтів в колекціях модного будинку, заснованого подружжям Едуардом і Адель Фенді (Edward & Adele Fendi). Одяг, ремені, сумки, окуляри – більшість продукція Fendi прикрашають перегорнуті літери F.

NikeNike

Знаменита пташка від Nike має назву « Swoosh » і імітує крило богині Ніки. Цей логотип був розроблений студенткою – дизайнером Портлендского університету Керолайн Девідсон в 1971 році , за що вона отримала гонорар в $ 35. Ця емблема вкрай швидко стала широко впізнаваною, Nike став одним з найвідоміших у світі брендів з гігантськими річними прибутками, а бідолаха Керолайн навіть не пам’ятала куди витратила свої $35 …
Але! На знак вдячності в 1983 році голова ради директорів Nike Філ Найт вручив Девідсон золоте кільце з «пташкою» і акції компанії (сума не розголошувалася). Інша історія. Нібито логотип, у вигляді пташки, насправді, черево вагітної жінки. Колись Nike  не був фірмою, що випускала спортивний одяг – їхнє виробництво було направлено на одяг для вагітних. І коли вони перепрофілювалися, вирішили не змінювати логотип, а просто розташувати його горизонтально, замість тоді всім відомого, вертикального.
shanel

Chanel

Логотип Chanel – це дві переплетені літери C. Вперше даний логотип був представлений світу в 1925 році. А зображений він був на флакончику одного з найвідоміших ароматів у світі – Chanel # 5. Внаслідок, логотип став використовуватися для позначення всієї продукції модного будинку Chanel. СС – значить Coco Chanel, все просто. Логотип виконаний у стилі Врубеля: дві перевернуті підкови – символ удачі.
Timberland

Timberland

При згадці yellow boots у 90% американців виникне образ черевик фірми Timberland. Логотип компанії – американський дуб.  Чому саме дуб? Бо саме це дерево і жовтий колір: фабрика, яку купив Натан Шварц, серед іншої взуття виробляла черевики для лісорубів, і яскравий жовтий колір використовувався в цілях безпеки – щоб працівники не упустили одне одному колоду на ногу. На користь цієї версії говорить і сама назва марки Timberland (timber в перекладі з англійської – деревина, land – земля).
Calvin-Klein

Calvin Klein

Компанія Calvin Klein заснована 19 листопада 1942 року. Логотип був розроблений приблизно в той же час, проте з якихось причин залишався невідомий ще 30 років. Лише через три десятиліття дизайнерським будинком була запущена нова колекція джинсового одягу, на якому і красувався логотип бренду. На задній кишені кожної пари гордо розміщувалися дві літери – cK. Легко запам’ятовується і безпосередньо асоціюється з назвою бренду.
Проте пізніше він став використовуватися не тільки для позначення бренду, але і для поділу колекцій. Так, темний логотип використовується на одязі «від -кутюр» , сірий – на колекціях повсякденного одягу, а білий – на спортивному одязі, що випускається модним будинком Calvin Klein.

Fred-Perry

Fred Perry

Емблемою компанії Fred Perry є лавровий вінок – давній символ перемоги. Дуже цікавий факт: щоб просунути марку заповзятливий засновник Фредерік Перрі (в минулому іменитий тенісист) дарував свої сорочки молодим і процвітаючим тенісистам тих часів, що зрозуміло забезпечувало йому додаткову рекламу. На відміну від незручного, мішкуватого спортивного одягу тих років, поло від Фреда Перрі були зроблені з бавовняного матеріалу і приємно облягали тіло.
Незабаром люди почали впізнавати сорочки від Fred Perry і стали асоціювати їх з Вімблдонським турніром – найпрестижнішим тенісним чемпіонатом світу, головним серед всіх чотирьох турнірів Великого Шолома. Кращі спортсмени, перші ракетки світу, грали в сорочках від Fred Perry. Піку популярності знаменитий « тенісний » бренд досяг в кінці 60 – х – початку 70- х років, коли одяг і взуття цієї марки облюбувала британська молодь, зокрема скінхеди і футбольні хулігани (в основному прихильники клубу «Манчестер Юнайтед»).

Burberry-Prorsum

Burberry Prorsum

Історія легендарного бренду Burberry Prorsum походить з далекого  1856 року, коли Томас Берберрі (Thomas Burberry) відкрив свій перший магазин, що торгував готовим одягом. Він винайшов технологію створення водонепроникного матеріалу – габардину – і використовував його у виробництві плащів і пальто для солдатів. У 1901 році магазин Burberry вже володів великою кількістю постійних замовлень. На всьому одязі красувався новий логотип – фігура лицаря в обладунках з прапором, на якому було написано слово «Prorsum». Логотип за весь цей час практично не змінювався.

Versace

Versace

Фірмовий логотип Versace символічно пов’язаний з давньогрецькою міфологією. На ньому зображена голова Медузи, переплетена змією. Згідно з міфами, вона перетворювала на камінь будь-кого, хто подивиться на неї. Логотип модного будинку був придуманий самим Джанні Версаче (Gianni Versace) у 1978 році. Його завжди приваблювали класична тематика, історія і давні культури. Саме Медуза, на думку пана Версаче, втілювала собою фатальний потяг.
Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах