Foxmart затягує час, щоб гарантійний термін сплив

Лист від читача про можливе шахрайство в мережі Foxmart На “Електронну книгу скарг України” написав Єгор Малець, його протримали в сервісному центрі 1.5 годин, але звідти пішов не задоволений...
Фоксмарт

Лист від читача про можливе шахрайство в мережі Foxmart

На “Електронну книгу скарг України” написав Єгор Малець, його протримали в сервісному центрі 1.5 годин, але звідти пішов не задоволений – прохання по ремонту виробу залишилося лишень проханням.

ОСЬ ЙОГО ЛИСТ:

“Я, споживач продукції, придбаної в магазині Foxmart, заявляю про порушення закону “Про захист прав споживачів” у сервісному центрі за адресою вул. Русанівська набережна, 20 (м. Київ).

Так, особа, яка працювала з клієнтом (зі мною) виявилась некомпетентною щодо мого прохання, згідно ст. 9 п. 1 закону “Про захист прав споживачів”. Я мав неприємний досвід перебування протягом 1,5 години в сервісному центрі цієї компанії, де мене, протягом вказаного вище часу, намагалися заплутати у законодавстві України, не виконуючи його.”

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “Власний досвід: “Citycom не повертав телефон, допомогли друзі і штурм Фейсбук”

Єгор надав відео, на якому і дійсно працівники сервісного ценру не можуть підтвердити чи спростувати інформацію про те, що протягом півтори години у споживача не приймали планшет.

Наразі не знаю що робити. Як варіант, звернутися до суду, щодо відшкодування за ст. 23 п. 1 вище згаданого закону.”

Єгору надали відписку, мовляв, звернувся до сервісного центру після його закриття.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “ВЛАСНИЙ ДОСВІД: Як розвели на фотоапарат покупці зі “Сландо”

Написав у форму підтримки, розташовану на офіційному сайті. У зверненні, зокрема, покладаюсь на компетентність керівника, щодо покарання згаданого у прикріплених матеріалах працівника вищезгаданого сервісного центру (штраф, або звільнення, інше покарання подібного роду) за невиконання службових обов`язків, що призвело до порушення законодавства. Попросив якнайшвидше розглянути це порушення і надіслати письмові вибачення на мою електронну адресу. На поточний день (27.05.2014) мені знову відмовлено, уже конкретно і за неіснуючими (за законом) причинами.

Написав заяву, поки що сподіваюсь, що доб`юсь свого.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “Як з картки Приватбанк шахраї знімають гроші

Однак, співробітники сервісного центру, скоріше за все, спеціально намагаються затягувати час (для скорішого закінчення 14-денного терміну, який встановлений законом), зокрема при прийнятті заяви неоднократно наголошували, що вона, за законом, може бути розглянута протягом 7 днів. 27.05.2014

Щиро Ваша, “Електронна книга скарг України”;)

reaction.ua@gmail.com:підписка

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах