“Чорна п’ятниця” в Україні. Кому насправді вигідні знижки: споживачам чи продавцям?

Головне свято усіх шопоголіків. Чи дійсно «Чорна п’ятниця» в Україні створена для споживача, або ж це свято для продавців, які безперечно зароблять. «Дивно, але акційний товар можна сказати не...
Фото: blog.debitway.ca
Фото: blog.debitway.ca

Головне свято усіх шопоголіків. Чи дійсно «Чорна п’ятниця» в Україні створена для споживача, або ж це свято для продавців, які безперечно зароблять.

«Дивно, але акційний товар можна сказати не продався. В цій графі теж видно, що його не купили. Споживачі, якщо і купили то декілька позицій, але і на ті знижку ми поставили не велику від 3- до 7%.  Дивимось, що було через декілька годин – аналогічно: акційні товари не придбали, але при цьому розщедрилися на інші не акційні товари. Прибуток за цей день всього 13 тисяч гривень, а зазвичай маємо в такий же день всього-на-всього 3», – відкинувшись в шкіряне крісло невеличкого офісу озвучив нам свою статистику молодий підприємець Євген.[pull_quote_right]«Чорна п’ятниця» – п’ятниця після Дня подяки у США. З неї починається традиційний різдвяний сезон розпродажів.[/pull_quote_right]Він – власник одного з магазинів, що розташований в столичному торговому центрі. Погодився привідкрити завісу до святую святих – програми 1 С, тут зберігається найбільший секрет підприємців – їхній заробіток. Він переконує, що для нього, як для підприємця «Чорна п’ятниця» – справді потрібна, адже такого великого заробітку не очікував. І навіть незначні для покупця зміни в розкладі роботи торговельного центру – несуть значний прибуток для підприємців

«Ось, наприклад, подовження робочого дня на пару годи торгового центру – це також принесло додаткових 2 тисячі гривень до мого прибутку. Феноменально», – зізнається нашому журналістові Євген.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “Як жити в маленькій квартирі і не збожеволіти?

Ми, також вирішили в українську чорну п’ятницю завітати в торговий центр, який знаходився до нас найближче – ним став «Dream Town». Тим паче, що завдання у нас теж є – ми, ще за тиждень до заявленого розпродажу, придивилися пару шкіряного взуття ціною в 2900 гривень, тому прямували тільки за ним. Зайшли до ТРЦ і одразу відчули дух розпродажу, але він буяв не від магазинів, а від покупців, які наче скажені снували по магазину в пошуках вигідної покупки. Але порожні руки свідчили про те, що вдалої інвестиції ще не було зроблено. Лишень дехто із широкою усмішкою проходив із пакетами новопридбаної пари взуття. Але загальне враження склалося, що очікувані знижки ніхто так і не отримав. Проходячи повз магазини десь з вітрин визирали знижки «до 50%», але в основному це були маленькі і невідчутні для звичайної покупки джинсів чи светру «20%». Завітали до відомої мережі «Zara» – в цьому ТРЦ, іспанський магазин найбільший, тому очікували і знижок. Але жодної таблички на вітрині, жодного інформаційного стенду і всередині магазину.

–  «А які у вас знижки?», – почулося біля каси. Покупець тримав якусь річ в руках і надіявся, що сьогодні візьме її вигідно для себе.

–  «У нас немає знижок», – коротко сказав касир, наче вже в сотий раз відповідає на це запитання.

Підійшли до магазину, в якому потрібне взуття. Усю дорогу ми лишень і надіялися, щоб їх не розпродали, адже воно дійсно якісне, і фасон сподобався. Переступаємо поріг і бачимо,- вони на місці. Потім вже виявиться, що потрібно розміру вже немає, а на знижку і не варто було очікувати. В цьому магазині знизили ціни лишень на минулорічну колекцію, а на нове взуття – ціна стара. Тому, ми також змішалися із невиразними і нещасливими обличчями відвідувачів торгового центру і пішли геть з порожніми руками.

Може це тільки нам так не пощастило, а може і дійсно столичні «чорні п’ятниці», поки що, більш вигідні продавцям, аніж покупцям.

А ось, наприклад, як відбувся старт сезону розпродажів в США, відео завантажене в мережу два дні тому. Можна побачити, що відсоток знижки настільки великий, що люди просто звіріють. Заради того, щоб отримати свою довгоочікувану покупку ладні навіть битися.

І це вже не говорячи про тему того, як наживаються на шалених знижках деякі продавці, типу компанії “Летуаль”, яку вміймали на гарячому наші колеги з видання “Киев в городе”, коли ті ввели в оману споживача вказавши замість правдивої ціни завищену, а насправді знижка була не 400-500 гривень, як вказали на сайті, а всього-на-всього 150. Інтернет-сторінка їхнього сайту, що стала цьому доказом збереглася в кеші.

letual

 

В пориві заробітку відзначилася і мережа продажу взуття “Інтертоп”. На сайті компанії переплутали знижку з реальною ціною і закреслили не ті цифри. Це викликало сміх серед користувачів соціальних мереж, адже такі зворотні знижки в “Інтертопі” ніхто не очікував.

intertop

Ось, що пишуть в мережі про українську “чорну п’ятницю”:

expert-dumka-ekspert-mnenieВ список (порушників прав споживача, – ред.) так же можно добавить EnerGym, которые в фейсбук сказали, что у них скидка 50% в эти дни, а на самом деле месяц назад, когда звонил, цены на карты были такие же. И я не перепутал разные карты, – написали в коментарях на одному з сайтів.

Jekspert-mikrofon-dinamik-primechanieАлло куда веселее) Новый, а может и старый, вид маркетинга от Алло. Есть портативная колонка за 99 грн. Колонку эту я пробовал и [censored]грн за нее просто смешная цена. Правда загвоздка в том, что купить ее нельзя. Заказал первый раз – позвонили сказали, что ее нет и давайте подберем что-то другое, поставим вам ПО и т.д. Захожу через сутки, а она все также в наличии на сайте! На повторный заказа все тот же ответ – нет в наличии. Т.е. расчет на то, что люди будут оформлять заказ, им будут говорить, что ее нет и предлагать что-то взамен. Т.е обманом заинтересовать клиента и повысить клиентопоток. Очень неприятно удивлен такому подходу – зачем врать своим клиентам?

expert-dumka-ekspert-mnenieДобавьте сюда (порушників прав споживача, – ред) Homeline постельное в октябре купила за 1400, в чёрную пятницу супер скидка была и цена получилась 1750. Ну и жадные жлобы xiaomi.ua честно сказали, что сделают скидку аж 3%. Отличная “blackfriday“.

expert-dumka-ekspert-mnenieЯ 70-90% скидок в наших магазинах вообще не видела. 10% и то на какое-то г… Сегодня произошло чудо и удалось найти нужную стиральную машину со скидкой аж в 10%. И то счастье.“, – написав користувач irakez на одному з сайтів.

Бійка за товар – це, звичайно, не те, до чого потрібно прагнути ТРЦ влаштовуючи подібні “чорні п’ятниці”, але ідеально, коли знижка настільки велика, що придбавши річ дійсно відчуваєш, що тебе не обманули. Ми переконані, що є й ті споживачі, які залишилися задоволеними від української “чорної п’ятниці», розповідайте свої історі про те, як Вам вдалося заощадити, чи когось зловити на гарячому – та автоматично беріть участь у конкурсі блогерів-захисників прав споживача, де зможете виграти 500 гривень!

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах