Черевики на гусенічній підошві. Як світові компанії почали виготовляти непрофільні товари

Які непрофільні товари почали випускати крупні промислові копорації. Російський «Уралвагонзавод», основною продукцією якого є танки і вагони, планує зайнятися виробництвом одягу і взуття під своїм брендом. Ще раніше про...
dobycha nefti-neft'-kompanii-den'gi-proizvodstvo-promyshlennost'
Фото: byaki.net

Які непрофільні товари почали випускати крупні промислові копорації.

Російський «Уралвагонзавод», основною продукцією якого є танки і вагони, планує зайнятися виробництвом одягу і взуття під своїм брендом. Ще раніше про це ж, за даними ЗМІ, замислювалися в холдингу «Іжмаш», якому належить бренд «Калашников». Ми вирішили з’ясувати, якими ще непрофільними товарами займаються великі промислові компанії.

«Уралвагонзавод»

Про те, що танкова корпорація буде випускати одяг, взуття, сувенірну продукцію і аксесуари під торговою маркою «Уралвагонзавод», 15 Липня написала газета «Коммерсант» з посиланням на заступника гендиректора УВЗ Олексія Жаріча.

За його словами, мова в першу чергу йде про вуличний одяг, наприклад, толстовки, футболки, куртки і черевики для активного відпочинку. В УВЗ інвестиції в запуск виробництва непрофільної продукції оцінюють в 20 мільйонів рублів. Шити одяг під маркою «Уралвагонзавод» будуть у Китаї та Росії, що дозволить, як зазначив Жаріч, зробити ціни доступними.

Наприклад, вартість футболки не перевищить 300 рублів (75 гривень), плаща – трьох тисяч рублів (750 гривень). Жаріч вказав, що продажі одягу і аксесуарів дозволяють західним виробникам військової та дорожньо-будівельної техніки отримувати великі прибутки  на додаток до основної діяльності. В УВЗ поки не надіяться отримувати «особливий приубток» від нового напрямку. Хоча подібна продукція, безсумнівно, користувалася б попитом, як мінімум у росіян.

«Калашников»

Сімейство стрілецької зброї, розроблене Михайлом Калашниковим, особливо представляти не треба: цей бренд, названий по імені конструктора, є, мабуть, найвідомішим з російських.

У 2012 році експерти оцінювали можливу вартість бренду приблизно в десять мільярдів доларів, а потенційну цінність марки – в 100-150 мільярдів. У травні 2012 року тодішній генеральний директор НВО «Іжмаш» Максим Кузюк розповідав, що холдинг веде переговори про викуп бренду «Калашников» для випуску непрофільної продукції. Зокрема, ЗМІ вказували, що «Іжмаш» планує оцінити перспективи використання бренду при виробництві аксесуарів та одягу, як це робить, наприклад, збройна компанія Beretta.

У прес-службі «Іжмаша» тоді ж відзначали, що Кузюк жодного разу не говорив про те, що під брендом «Калашников» випускатиметься саме одяг. Мова йшла про те, щоб професійно управляти брендом, для чого «Іжмаш» потрібні на нього права.

kalashnikov-vodka-butylka

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “В УКРАЇНІ НОВА АФЕРА?

На «Іжмаш» додавали, що підприємство могло б більш ефективно розвивати торгову марку «Калашников», одночасно забезпечуючи сім’ї конструктора гарантований дохід. Наприкінці травня 2013 новий гендиректор «Іжмаша» Костянтин Бусигін заявив, що Калашников безкоштовно передав підприємству права на використання свого імені.

Бусигін додав, що відповідні документи були підписані ще в лютому, а Михайло Тимофійович є справжнім патріотом, бо «жодного слова не було з приводу якоїсь оплати». Що тепер, після передачі прав на бренд «Іжмаш», буде з виробництвом непрофільних товарів під маркою «Калашников», невідомо. Наприклад, лікеро-горілчаний завод «Глазовський» ще з 1995 року виробляє горілку «Калашников», а компанія Rinzo продає іграшкові АК-47 (і багато інших моделей автоматів).

“Beretta”

Beretta-krosovkiЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “ДІТЕЙ ТРУЯТЬ БАРВНИКАМИ. МОЗу БАЙДУЖЕ

Італійська Beretta є одним з найдавныших у світі виробників зброї: вона була заснована на початку XVI століття. Зараз під вельми впізнаваним брендом випускаються не тільки карабіни і пістолети. На сайті компанії майже стільки ж місця, скільки зброї, віддано одягу, взуттю і аксесуарам.

В основному черевики, куртки, рюкзаки і приємні дрібниці на зразок ножів призначені для чоловіків, але і для жінок тут знайдуться деякі нечисленні товари (наприклад, пальта).

“Caterpillar

Окуляри від сонця і кеди Caterpillar

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “7 НЕСПОДІВАНИХ ЧИННИКІВ ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ

Американська корпорація Caterpillar виробляє трактори, екскаватори, самоскиди, двигуни, генератори та іншу спецтехніку і будівельне устаткування.

Крім важких машин, під брендом компанії випускається впізнавана взуття (будівельні черевики жовтого кольору на ребристою підошві), а також маса інших товарів, у тому числі мобільні телефони, набори для гольфу, парасольки, бейсболки, кеди, сонячні і захисні окуляри і навіть повзунки.

“JCB

Дитячі черевики JCB

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “ЗА ДЕПУТАТСЬКИХ ОХОРОНЦІВ ПЛАТИМО ЗНОВУ МИ

Ще один великий світовий виробник важкого будівельного обладнання – британська JCB (JC Bamford Excavators Ltd). Компанія випускає більш ніж 300 різних видів техніки, у тому числі екскаватори, навантажувачі, трактори, генератори та дизельні електростанції.

Крім того, фанати JCB прямо на сайті компанії можуть замовити будь-які аксесуари з символікою компанії, від олівців та брелоків до чашок і блокнотів, а також більш «вагому» продукцію, в тому числі робочу і дитячий одяг. Окремий розділ в онлайн-магазині JCB присвячений іграшковим моделям її техніки; і не факт, що ними цікавляться тільки діти.

“Airbus и Boeing

Airbus-BoeingЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “ЩО РОБИТИ, ЯКЩО У ПРОДАВЦЯ НЕМАЄ РЕШТИ?

У давніх конкурентів на авіабудівному ринку, європейського холдингу Airbus і американської компанії Boeing, і набір товарів в інтернет-магазинах приблизно однаковий: одяг для жінок, чоловіків і дітей, всілякі аксесуари, ювелірні вироби та спорттовари.

Проте ось, наприклад, у Boeing знайшлися прикрашені символікою компанії бандани для собак (або кішок; на кого підійде, мабуть), а у Airbus попіклувалися про дітей, створили іграшки у вигляді маленьких літаків.

Повзунки

Повзунки

Як правило, більшість великих компаній не займаються самостійним випуском непрофільних товарів, продаючи ліцензії на використання бренду стороннім фірмам. Так, наприклад, черевики під брендом Caterpillar випускає американська Wolverine.

Однак всі без винятку компанії прагнуть заробити на своїй торговельній марці, одночасно підвищуючи її впізнаваність.

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах