Бізнес на висоті. Чому авіакомпаніям чхати на комфорт пасажирів

Останні дослідження говорять про те, що авіакомпанії навряд чи будуть дбати про наш з Вами комфорт, адже, знову ж таки, за дослідженнями – це для споживачів не головне.  Всі,...
sumki-valizy-samolet-otpusk-otdyh
Фото: www.thewildgirl.com

Останні дослідження говорять про те, що авіакомпанії навряд чи будуть дбати про наш з Вами комфорт, адже, знову ж таки, за дослідженнями – це для споживачів не головне. 

Всі, хто літає на літаках, хоч раз доплачували за додаткові зручності – обід, багаж, можливість вибрати місце – або заощаджували на відсутності цих зручностей. Здається закономірним: споживач готовий платити за власний комфорт, отже, роблячи його щасливим, підприємець заробляє більше грошей. Але, як показує недавнє дослідження, ця логіка не діє, коли мова заходить про індустрію повітряних перевезень. Авіакомпаніям чхати на комфорт своїх пасажирів, констатує Економіст: задоволений споживач для них –  це не пов’язано з додатковим прибутком.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “Ален Бобров: “Українці вимагають змін”

Міжнародна асоціація повітряного транспорту (ІАТА) прийшла до цього висновку, провівши велике дослідження задоволеності споживачів в авіаіндустрії, в якому взяли участь шістдесят тисяч пасажирів тридцяти великих компаній в 39 повітряних хабах по всьому світу. Результати вийшли цікавими: дослідники дізналися, що між задоволеністю клієнта і прибутком компанії в цьому бізнесі кореляції немає. Іншими словами, перевізник може як завгодно намагатися задовольнити свого пасажира, але краще пасажиру від цього не стане.

«Науково продемонстровано, що в різних галузях існує певний зв’язок між задоволенням твого споживача і твоїм власним успіхом, і цю задоволеність можна виміряти, – зізнався Тім Шааф з IATA. – Такі зв’язки [в авіа індустрії – ред..] ми не побачили. Ми не змогли довести, що, коли Ваш клієнт щасливий, Ви стаєте комерційно успішною авіалінією ».

Цікаво, що буквально два тижні тому авіакомпанія Virgin America оголосила, що дозволить своїм пасажирам безкоштовно використовувати контент з Spotify і читати матеріали New York Times під час польотів. Розрахунок був на те, що споживачі,  які отримали приємні бонуси, віддаватимуть перевагу Virgin America, а не їхнім конкурентам.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “Домашня лабораторія: як визначити підробний товар у Вашому холодильнику

Авіакомпанії часто пропонують своїм клієнтам те, що може зробити переліт більш комфортним, але схоже, пише економіст, що про надії заробити на цьому можна забути.

На жаль, для пасажира висновок з цих досліджень може бути не втішним: навіть ті, хто готовий заплатити більше за свій комфорт, зрештою опиняться в невеликих, не зручних, кріслах, які знаходяться близько одне до одного…

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах