18 важливих правил ділового етикету

Знання ділового етикету – це ознака професіоналізму. Діловий етикет – це необхідність, а не примха, тому зверніть увагу на наступні моменти, щоб не потрапити в незручні ситуації при зустрічі...
Zek-zayava-akt-computer-chelovek-ofice
Фото: finiq.ru

Знання ділового етикету – це ознака професіоналізму.
Діловий етикет – це необхідність, а не примха, тому зверніть увагу на наступні моменти, щоб не потрапити в незручні ситуації при зустрічі і спілкуванні зі своїми партнерами з питань бізнесу і не тільки…

1. Будьте пунктуальні! Якщо Ви спізнюєтеся на ділову зустріч – Ви усвідомлено крадете чужий час. Крім цього, Ваші партнери на підсвідомому рівні зафіксують те, що Ви – ненадійний партнер;
2. Одяг. Якщо вас запросили на ділову зустріч (обід, вечеря, прийом), то одяг має представляти: костюм і краватка для чоловіків, і діловий костюм або ділова сукня для жінок;

Читайте також: “Як повернути товар без втрати часу та нервів

3. Якщо Ви запросили партнера на ділову зустріч в ресторан або кафе, заздалегідь вивчіть меню в даному закладі і забронюйте столик. Замовлення оплачуєте теж Ви;
4. Будь-яке спілкування починається зі знайомства. Для рукостискання першим протягує руку той, кому представляють нового знайомого;
5. Щоб познайомити двох співробітників, Вам спершу слід представити людину, яка займає нижчу посаду і прдеставити її людині, яка за посадою вища;
6. При знайомстві з допомогою візитних карток, чоловік першим повинен вручити візитну картку жінці, і молодший за віком завжди першим вручає візитну картку старшому;
7. Під час ділової зустрічі не тримайте руки в кишені;
8. У діловому спілкуванні важливо стежити за дикцією і ніколи не вживати жаргонних слів і образливих виразів. Вчіться слухати інших і при цьому показуйте, що вам цікаво;
9. Небажаними темами при діловій зустрічі є політика, релігія, хвороби;

Читайте також: “Поради туристам

10. При діловій зустрічі краще вимкнути стільниковий телефон;
11. Якщо Ви запросили когось у свій робочий кабінет або офіс, в ньому повинна бути абсолютна чистота, а на робочому столі – порядок. Пам’ятайте, що порядок в офісі – це порядок у Вашій голові;
12. Не звертайтесь по імені до свого керівника, до високопоставленого чиновника і старшого за Вас віком;
13. При діловій зустрічі у Вашому офісі, Ваші співробітники не повинні розмовляти занадто голосно;
14. При діловій розмові по телефону з Вашим партнером, намагайтеся бути якомога конкретнішим і не формулювати задовгих речень. Коротко і по суті;

15. По телефону першим представляється той, хто першим подзвонив;
16. Першим телефонну розмову закінчує той, хто перший дзвонив;
17. Відправлений факс повинен містити контактну інформацію про Вас або Вашу компанію, дату, і кількість сторінок у документі;
18. Електронні листи: у професійній та діловому листуванні не повинні бути смайли або схожі символи.

Знати основні правила ділового етикету особливо важливо, оскільки діловий етикет – це ознака професіоналізму, і поваги ділових партнерів.

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах