Як повернути товар куплений в Інтернеті?

Онлайн-шопінг стає все звичнішим. Але, як повернути товар придбаний в мережі, мало хто знає. Тому покупці, зазвичай, не знають, на яких підставах діяти. В статі розкажемо, як повернути товар...
Zek-zayava-akt-computer-chelovek-ofice
Фото: finiq.ru

Онлайн-шопінг стає все звичнішим. Але, як повернути товар придбаний в мережі, мало хто знає. Тому покупці, зазвичай, не знають, на яких підставах діяти. В статі розкажемо, як повернути товар куплений в Інетрнеті.

На форумах можна прочитати безліч історій, про те, як продавці не повертають гроші за куплений товар в інтернеті. Мотивів для такого недотримання закону погані продавці видумують безліч: чи коробка пошкоджена від товару, або, наприклад, після проведення експертизи виявилося, що неналежно він використовувався.

Повернути товар куплений в інтернеті, можна так само, якби його придбали в іншому магазині. Бо продавці в мережі керуються тими  ж законами, що й наяву.

Згідно закону «Про захист прав споживачів» справний товар, який з будь-яких причин не сподобався покупцю – можна повернути протягом 14 днів з моменту оформлення покупки. Це усі знають, але часто забувають.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “Як обрати найзручніший додаток для смартфона

Якщо товар куплений в Інтернет-магазині – з дня доставки і оплати кур’єру. Щоб повернути товар куплений в Інтернет-магазині потрібно поїхати в офіс компанії, яка займається продажем через мережу. З собою одразу взяти товар, гарантійний талон,  чек. Написати заяву і отримати свої гроші.

До речі, згідно закону Ви також можете  обміняти товар, який Вам не сподобався на схожий товар або на дорожчий, але з доплатою. Або придбати новий. Хоча весь цей процес законом не регламентується.

Тобто, якщо Ви хочете повернути товар куплений в Інтернеті, то процедури повернення його законом не передбачено. Тому цей момент встановлюється зі згоди сторін.

Тому Інтернет-магазини, часто диктують свої правила. Буває навіть так, що Ви хочете повернути мобільний телефон куплений в Інтернет-магазині, але не можете. Наприклад, причину продавці знайдуть таку: начебто Ви поговорили більше п’яти хвилин по апарату, тому вже по правилам повернення, гарантії – телефон поверненню не підлягає.

Але це самодіяльність. Юристи відмічають, що обмежень по кількості хвилин розмови, як правило, умовне. Відмова обміну телефону при загальній тривалості більше п’яти хвилин може бути оскаржена, так як не регламентується законодавчо.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “Репутаційна складова: як ми обираємо товар в інтернет-магазині

Складність в поверенні товару в інтернет-магазин може виникати ще й із-за коробки. Часто в інтернет-магазинах ставлять умову, що, мовляв, товар повинен бути повністю укомплектований, а цілісність упаковки має відповідати тій, яка була на момент продажу. Але це має викликати здивування: бо якщо і перевірити, наприклад, мікрохвильову піч, холодильник – прилади, спочатку, потрібно витягти з коробки.

Юристи кажуть, що закон не забороняє покупцям ламати, різати, будь що робити з упаковкою. Щоб повернути товар в інтернет-магазин, повинен він повинен бути по-перше в тому вигляді, яким Ви його купили і мати при собі чек, про здійснення цієї покупки. Розірвана коробка – не може бути причиною відмови повернення товару. Важче повернути товар, якщо якусь частину комплектації, навіть ту ж коробку, просто викинули чи загубили.  Тому слід не забувати, щоб повернути товар в магазин, обов’язково, протягом 14 днів зберігайте усі деталі.

Повернення товару в інтернет-магазин: «неправильна експлуатація». Товар можна повернути, якщо він вийшов з ладу. Для цього потрібно написати заяву, що Ви відмовляєтеся користуватися товаром, бо він неналежної якості. В магазині його повинні передати в сервісний центр, який проведе експертизу. Несправність повинні усунути і віддати користувачу/покупцю.

Буває так, що після ремонту в сервісному центрі техніка попрацює пару днів  і знову зламається. І так може продовжуватися довго: Ви приносите товар – вам його повертають справним, пара днів – знову ламається. В такій ситуації потрібно звернутися в магазин, інтернет-магазин, показати усі акти  сервісного центру про ремонтування техніки, і вимагати заміни товару або повернення грошей. ГОЛВНЕ! Щоб у висновках сервіс не вказав причиною поламки «неправильна експлуатація товару споживачем». Тоді про повернення, компенсацію не може йти і мови.

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах