Десять правил вибору побутової техніки

Що потрібно знати, щоб правильно техніку обрати – поради від журналістів “Електронної книги скарг України”. Сучасне життя неможливо уявити без побутової техніки. Та й не варто  відмовлятися від переваг,...
ТЕХ

Що потрібно знати, щоб правильно техніку обрати – поради від журналістів “Електронної книги скарг України”.

Сучасне життя неможливо уявити без побутової техніки. Та й не варто  відмовлятися від переваг, що пропонують новітні технології. Виробники ведуть запеклі маркетингові війни, щораз вдосконалюючи налаштування і технічні характеристики товарів. Сьогодні кожен малюк усвідомлює, що таке “гаджет”, а його крихітна долонька випробовує нові переваги  щойно придбаного пристрою. Здавалось, абстрагуватись неможливо – холодильник, пральна машина, телевізор, мікровильовка –  все це важливі елементи сучасного життя. Обійтись без надможливостей сучасної техніки може лише надто консервативна людина, що суто з ідеологічних міркувань слідує обмеженням. Отже, будь-який споживач знаходиться перед шаленим інформаційним тиском.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “Обираємо ліжко для малюка

Здавалося, менеджери тільки й роблять, що вправляються у вміннях переконати споживача. Це справжня битва, де не беруть полонених, а споживач стає омріяною здобиччю. Хочеш чи ні, але вибір за тебе вже зробили. Коли ти ледве відкриваєш очі й солодко дрімаєш в маршрутці, впевнений голос менеджера запевнить, що без новітньої праски твоє життя неможливе, тож біжи і купуй. Для тих, хто ще не схопився й не побіг по непотрібну річ, коротенька інструкція. Розширюйте кордони власного вибору, або не будьте “маркетинговими віслючками”.

Правило перше. Перед вибором будь-якого пристрою слід розуміти, для яких цілей Ви його купуєте. Тільки тоді зможете визначити оптимальне співвідношення “ціни-якості”. Лише Ви знаєте про індивідуальні параметри своєї квартири та уподобання членів родини.

Правило друге. Необхідно зібрати якомога більше інформації щодо технічних характеристик товару. У пригоді можуть стати будь-які сайти виробників, котрі намагаються якнайкраще продемонструвати товар.  Слід також, уважно ознайомитись з відгуками. Зазвичай достовірність інформації є абсолютною. Звичайно, модератори іноді намагаються видалити надто “прикрі” дописи, проте частіше це виключення. Ошуканий споживач ніколи не забуде сказати своє останнє слово. Отже, звертайте увагу на будь-яку інформацію. Різні форуми містять сотні тисяч порад щодо придбання товару, інформація ж найчастіше розміщена власне споживачами. Менеджери зазвичай не відвідують такі сайти. Можна порадитись з колегами та близькими, які можливо і не розуміються в новітніх технологіях, але є споживачами певного бренду.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “Відпочинок 2014: українці обирають тури без росіян. Росіяни прикидаються білорусами

Правило третє. Лише усвідомлений вибір. Переступивши поріг побутового гіпермаркету, Ви повинні знати, по що прийшли. Продавці намагатимуться переконати покупця придбати будь-що. Зазвичай пропонують дорогий та не популярний товар. Хтось назве продавців шахраями , проте їх також можна зрозуміти. Коли щодня переконують, що твій товар найкращий, важко не піддатись. Отож, чемно відмовляємось від послуг співробітників магазину. Як підказує досвід, 90% продавців не мають технічної освіти та взагалі не усвідомлюють відмінностей побутової техніки співвідносно до ваших потреб.

   Правило четверте. Немає ніяких відмінностей між інтернет-магазином та звичайним маркетом побутової техніки. Хтось вважає, що інтернет-торгівля – це шахрайство. Проте будь-який магазин пропонує товари виробників виступаючи посередником. Зрозуміло, що магазин техніки не має власної продукції. Гарантійні зобов’язання як інтернет-магазину, так і звичайного гіпермаркету нічим не відрізняються. У будь-якому випадку продавець відправить Вас до сервісного центру виробника.

Правило п’яте. Без крайнощів. Не варто купувати надто дорогі чи підозріло дешеві товари. Найбільш надійні товари зазвичай мають оптимальне співвідношення ціни.

Правило шосте. Слід обирати виробника, що має хорошу репутацію на ринку. У магазині продавці завбачливо запропонують вам маловідомий бренд, його ж теж потрібно продати. Лише уявіть, скільки складнощів матимете, якщо товар вийде з ладу, а знайти відповідну деталь важко. Виробники, які думають про свою репутацію, зазвичай мають обмінні фонди. Що ж може запропонувати маловідомий бренд? Відносну дешевизну, відсутність належної сервісної підтримки, сумнівну якість. Вибір за вами.

Правило сьоме. Ніяких покупок під час акцій чи у дні передсвяткової метушні. Хіба Ви для того планували омріяну покупку, аби придбати непотріб, який продавці завбачливо підготують до свят, розраховуючи, що клієнт змете з полиць все підряд.

Правило восьме. Вимагайте сертифікат якості, паспорт на товар, інструкцію з використання, гарантійний талон та чек, що зафіксує факт придбання товару саме в цьому магазині. Під час покупки продавець зобов’язаний проставити час продажу товару на гарантійному талоні. За загальним правилом з часу придбання товару обліковується гарантійний термін та строк придатності товару. Пам’ятайте: інструкція обов’язково має бути написана українською, інакше – це пряме порушення Ваших споживацьких прав.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “Будинок-мрія за 9000 тисяч доларів. Історія з Тайланду

Правило дев’яте. Перевірте товар. Належна якість та кожна додаткова опція, за яку сплачено кошти, має відповідно підтверджуватись. Якщо під час перевірки виникли сумніви щодо якості – відмовляйтесь від товару. Змусити зробити покупку ніхто Вас не зможе.

Правило десяте. За можливості уникайте покупки в кредит чи розстрочку. По-перше, здача товару, що був придбаний в кредит, все одно не поверне сплачених коштів, суттєво ускладнюючи процес повернення. По-друге,  фінансова дисципліна ще нікому не зашкодила.

Отже, насамкінець, щиро Ваша «Електронна книга скарг України» бажає усвідомленого вибору. Пам’ятайте, якими б професійними не були поради, лише Вам сплачувати за товар і користуватися ним. Бажаємо постійно підвищувати якість життя та отримувати задоволення від покупок.

Щиро Ваша, “Електронна книга скарг України”;)

reaction.ua@gmail.com:підписка

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах