ДФС взялися говорити з нашим читачем, після публікації скарги

Головне управління ДФС у Львівській області у відповідь на публікацію від 20.07.2016 року п. Олександром на сайті “Електронна книга скарг України” (http://www.reaction.org.ua) інформації щодо неправомірної, на його думку, діяльності податкових органів Львівщини,...

Головне управління ДФС у Львівській області у відповідь на публікацію від 20.07.2016 року п. Олександром на сайті “Електронна книга скарг України” (http://www.reaction.org.ua) інформації щодо неправомірної, на його думку, діяльності податкових органів Львівщини, вважає за доцільне повідомити наступне.

Пунктом 3 Прикінцевих положень Закону України від 28.12.2014 року №71-VII ,,Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи” передбачено, що обмеження на проведення перевірок не поширюється з 1 січня 2015 року на перевірки дотримання норм законодавства з питань повноти нарахування та сплати ПДФО та єдиного соціального внеску та відшкодування ПДВ.

Включення платника податків до плану-графіка документальних перевірок на III квартал 2015 року здійснювалось органом ГУ ДФС у Львівській області згідно з критеріями, визначеними Методичними рекомендаціями щодо складання плану – графіка проведення документальних планових перевірок суб’єктів господарювання”, затверджених наказом ДФС України від 05.08.2014 № 26/ДСК, якими визначено критеріїї ризиків порушення податкового та іншого законодавства платниками податків.

Зокрема, платника включено до плану – графіка документальних перевірок суб’єктів господарювання на ІІІ квартал 2015 року, внаслідок декларування ним за результатами господарської діяльності у 2014 році доходів на рівні витрат, що в свою чергу могло свідчити про ймовірне завищення витрат, що призводить до заниження сплати ПДФО та ЄСВ до бюджету.

Крім цього, проведеним аналізом встановлено, що станом на 31.12.2014 року платник використовував у своїй діяльності 3 вантажних автомобілі та працю 2-ох найманих працівників, середня зарплата яких складала 1400 гривень при тому що середній розмір зарплати в транспортній галузі, згідно з даними Державної служби статистики України, у грудні 2014 року складав 4 029 гривень, що також могло свідчити про ймовірне заниження сплати ПДФО та ЄСВ до бюджету, а також про ймовірну наявність найманих працівників, трудові відносини з якими офіційно не оформлені.

Щодо термінів, визначених ст.86 ПКУ, слід зазначити про те, що складання Акту перевірки та винесення податкових повідомлень – рішень відбувалось без порушення термінів, визначених п. 86.3 ст. 86 та п. 86.8 ст. 86 ПК України, а розрив у часі між датою складання Акту та датою винесення рішень пояснюється тим, що платник скористався правом подання заперечення на акт перевірки, визначеним положеннями п. 86.7 ст. 86 ПК України.

Правом адміністративного оскарження рішеннь, прийнятих контролюючим органом, визначеним положеннями п. 56.2 ст. 56 ПК України платник не скористався. Поряд з цим, платник скористався правом оскарження рішень в судовому порядку, відповідно до п. 56.18 ст. 56 ПК України.

Постановою Львівського апеляційного адміністративного суду від 01.06.2016 року підтверджено правомірність дій податкового органу як в частині процедури проведення перевірки, так і щодо притягнення платника податків до юридичної відповідальності шляхом прийняття податкових повідомлень-рішень та виставлення вимоги про сплату боргу.

Відповідно до ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства України, постанова або ухвала суду, яка набрала законної сили, є обов’язковою для осіб, які беруть участь у справі і підлягає виконанню на всій території України.

Одночасно повідомляємо, що основним завданням своєї діяльності територіальні органи ДФС України вбачають у досягненні балансу між наповненням державної скарбниці та створенням сприятливих умов для розвитку бізнесу, без зайвого втручання контролюючих органів у діяльність платників податків. При цьому розуміємо, що для того, щоб сформувати у платника податків почуття соціальної відповідальності та розуміння необхідності добровільної сплати податків слід створити умови для завершення остаточного перетворення служби з фіскальної на сервісну, дотримання прав та свобод платників податків та неухильного виконання норм податкового та митного законодавства всіми учасниками податкових та митних відносин, створення рівних умов для платників податку та унеможливлення привілейованого положення одних платників перед іншими.

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах