Інтернет- обман. Як віртуальні аферисти виманюють реальні гроші

Про те, як наживаються продавці на своїх покупцях. Проблемний: інтернет-магазин Palladium.ua.   Україна, м.Київ, вул. Сирецька 9, тел.: (044) 303 9 537,0 800 211-233. У зв’язку з підвищеним попитом меншої...

Про те, як наживаються продавці на своїх покупцях.

Проблемний: інтернет-магазин Palladium.ua.   Україна, м.Київ, вул. Сирецька 9, тел.: (044) 303 9 537,0 800 211-233.

У зв’язку з підвищеним попитом меншої ціни за товар ніж в магазинах, проблеми з інтернет магазинами з часом стають все актуальнішими. Але чи завжди дешевше?

Все частіше з відсутністю відповідальності інтернет-магазини творять що заманеться. Вже однією статтею я описував знущання. Наразі другий варіант з фото прикладом.

Шукаю через http://hotline.ua товар що мене цікавить і зустрічаю ряд інтернет магазинів з різними цінами, але нас цікавить невисока ціна.

09.12.2015р. замовляю ваги кухонні MAXWELL MW-1451 Код товару: 22634837 –  299 грн.

Подзвонивши менеджеру уточнюю про наявність даного товару.

Після підтвердження замовляю доставку товару до пункту видачі що знаходиться на м”Петрівка” в магазині “СітіКом”.

2015-12-09 09.50.57

Вечорі магазин по своєму сценарію, передзвонює і повідомляє сумну звістку: – “Данного товару немає в наявності!”

Як доволі часто це роблять інтернет магазини, я вже звик.

– “Ну що ж, що є то є!” Завтра буду замовляти в іншому місці.

Але зранку я починаю шукати магазини що продає ваги цієї моделі, помічаю що за три тижні до новорічних чудес, (мої бажані кухонні ваги) в цьому ж магазині вже по іншій ціні, але вже є в наявності. І нехай мені хто скаже що чудеса зустрічаються лише в дитячих казках.

2015-12-11 12.14.05

Передзвонюю знову в цей самий магазин, і знову мене запевняють що товар є в наявності. Відомі ілюзіоністи будуть спантеличені, навряд чи такий гарний трюк зможуть осмислити.

 

-“Шановні я вчора вранці заказав ваги, цілий день не могли зрозуміти чи є вони в наявності, та на вечір зрозуміли що за такою ціною немає, а зранку знову є, але дорожче!”

Прошу надати телефон керівництва. Маю величезне бажання почути як виправдовуються на цю нахабну поведінку ваше керівництво. Напевно ця схема в правила магазину. Заманити покупця низькою ціною, а потім змусити вибрати, чи заплатити дорожче, чи вибрати інший товар.

Оператор на моє прохання не може нічим допомогти крім як прийняти моє телефонне звернення.

Дзвінок з магазину через декілька годин. На тому кінці (старший зміни) – здається це та ланка на яку я заслуговую як споживач вирішити питання.

– “Вибачте за незручність, але цього товару немає в наявності, це помилка!”

-“Я саме зараз дивлюсь на цей товар на вашому сайті, він в наявності.”

– “Ні, оновіть сторінку, ми саме зараз тільки змінюємо!”

– ?!?!?!

Так, насправді(, трюк відбувся без помилок, ось на фото результат:

2015-12-11 12.18.38

В кінці хочу лише пожалкувати що безкарність продовжує насміхатись над споживачами(.

 

“Проковтнути обман здатні багато, але розжувати його — лише одиниці.”

Джордж Савіл (Галіфакс)

_________________________________________

автор: Никодюк Андрій Іванович

Контакт автора для журналістів:

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах