Ідеальний споживач – машина покупок?

Раніше я радів кросівкам із пінкової підошви, сьогодні ж мені потрібен мерседес. В книзі «Генерація П», автор чітко описав, що значить інфляція щастя: коли років десять назад нова пара...

Раніше я радів кросівкам із пінкової підошви, сьогодні ж мені потрібен мерседес.

В книзі «Генерація П», автор чітко описав, що значить інфляція щастя: коли років десять назад нова пара кросівок ставала точкою відліку нового життя… І сьогодні ж дійсно, у одних взуття по 5 пар, по 7 штук джинсів, два пальто і декілька машин, сумки, шалики – продовжувати можна довго. Але, що виходить, що ми самі до цього прийшли, чи, можливо, це світова змова виробників продуктів, щоб нав’язати через рекламу, маркетинг, бажання купувати-купувати-купувати? Невже нам більше не вистачає однієї пари взуття на два-три сезони, невже потрібно перевзуватися щодня? Чим це обумовлено?  Фільмами, серіалами, інтернетом?

Колись давно, я наштовхнувся на вислів: «масова культура» – це коли Ви втрачаєте цінність, індивідуальність, а стаєте масою. Зараз це можна помітити особливо. Новий айфон – бажаніший за дружбу з приятелями (є певні дослідження), він не індивідуальний, він одного дизайну і всього двох кольорів, але його хочуть сотні, тисячі людей по всьому світу, хтось навіть продає печінку, заради нового гаджету. Невже це нормально?

Хто він ідеальний споживач?

Ідеальний споживач в маркетинговому світі – це машина, яка буде щодня купувати нові речі, міняти машини, яхти, комп’ютери і в світі маркетингу йдуть на хитрощі: видумують термін споживання, змушують машини працювати не довго, лампи світити пару тижнів, шкарпетки носитися пару днів. Хоча вже давно можна було розробити вічні лампи і вічні шкарпетки, але як тоді заробляти? Тому і виходить, що в глянцевих журналах сила-силенна реклами з годинниками, які потрібно купувати, з моделями, у яких все в житті склалося, тому вони носять цей хронометр. Але це ілюзія, яку створюють, щоб продати перш за все, не механізм, який показує час, а ілюзію достатку і су перового життя. Ідеальний споживач – той, хто заради такого годинника, працюватиме місяцями і зрештою його купить. Тоді і попрацював – створивши новий продукт для когось іншого і сам заплатив своїм часом за продукт, який створив такий самий працівник.

Ідеальний покупець сьогодні стає пустоголовим споживачем, який заради улюбленого товару буде працювати, як раб, або продасть, наприклад печінку…

Оцінюйте Ваші покупки, чи варті вони Вашого часу.

Споживач-анонім;) 

reaction.ua@gmail.com:підписка

Електронна книга скарг України

lorem

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
- 40% НА ПОДАЧУ СКАРГ. НЕ ПРОґАВ
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК